عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

رئیس و معاون علوم پزشکی دانشگاه ازمجاهدتهای جامعه پزشکی استان قدردانی کردند

دکتر هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز پزشک از تلاشها و مجاهدتهای جامعه پزشکی قدردانی کرد.

دکتر سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی درپیامی روز پزشک را به دکتر دهقانی فیروز آبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جامعه پزشکی خراسان جنوبی و کشور تبریک گفت و از تلاشها و مجاهدتهای خالصانه آنان در حفظ سلامت مردم . به ویژه در مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی نمود .

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی متن پیام دکتر هاشمی به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر دهقانی فیروز آبادی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی خراسان جنوبی

با سلام برسرور آزادگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان . امسال تقارن روز پزشک با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) فرصت ارزشمندی ایجاد نموده تا با نکوداشت یاد شهیدان گرانقدر حوزه سلامت و ارج گذاری به مقام پزشکان عزیز وجامعه تلاشگر پزشکی که درس مجاهدت و ایثار و فداکاری را از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) آموخته اند و وبا اخلاص و تعهد وفداکاری در مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت هم میهنان عزیز تلاش می نمایند ادای احترام نماییم . لذا به نمایندگی از استادان ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از جنابعالی وجامعه پزشکی استان که متعهدانه ، حفظ سلامت مردم را بر جان و آسایش خود مقدم داشته وجلوه هایی تابناک از ایثار و اخلاص را متجلی ساخته اید صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم وسلامتی و توفیق روز افزون شما عزیزان را در پرتو عنایات حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) از خداوند تبارک و تعالی مسالت دارم .

سید حسن هاشمی ۱/۶/۹۹

همچنین محمد حداد سرپرست معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت . متن پیام سرپرست معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی بدین شرح است :

پزشکان ضامن سلامت جامعه،امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. امسال روز پزشک روز متفاوتی است، در حالی این روز را گرامی می داریم که در سوگ بسیاری از مدافعان سلامت نشسته ایم. کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا نشان دادند انجا که لازم است با جان ودل می آیند.با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن یکم شهریورماه،سالروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را خدمت تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر کشور عزیزمان تبریک عرض می نمایم، امیدوارم همواره در پناه خداوند سبحان سلامت، موفق و پیروز باشید.

محمد حداد

سرپرست معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی