عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بازدید دکتر کیانی معاون محترم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از حوزه امتحانی کنکور سراسری دانشکده فنی شهید شمسی پور در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۹

دکتر کیانی در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور، از نحوه برگزاری این آزمون بازدید بعمل آورد.
دکتر حقیقی، رئیس دانشکده گزارش مبسوطی در مورد آزمون های مردادماه نظیر دکتری، ارشد و کنکور سراسری ارائه داد و به تشریح ظرفیت های دانشکده از نظر امکانات، نیروی کارشناسی و عملیاتی پرداخت. وی همچنین چگونگی فرایند آماده سازی را برای ایشان تشریح نمود.
دکتر کیانی از قسمت های مختلف برگزاری آزمون بازدید بعمل آورده و ضمن تاکید بر رعایت تمام دستورالعمل ها بر اساس پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت و سازمان سنجش، برگزاری آزمون در دانشکده فنی شهید شمسی پور را بسیار خوب ارزیابی نمود.
ایشان در ادامه دانشگاه فنی و حرفه ای را در زمینه های علمی، مهارتی و اجرایی دارای ظرفیت های مناسبی تلقی نمود.
لازم بذکر است گروه آزمایشی هنر اولین آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ است که با حضور ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب برگزار شده است که از این تعداد ۸۰ هزار و ۸۵۶ داوطلب زن و ۳۲ هزار و ۸۷۶ داوطلب مرد می باشند . داوطلبان گروه هنر در مدت ۷۵ دقیقه به سئوالات دفترچه عمومی (دفترچه شماره یک) و در مدت ۱۶۵ دقیقه به سئوالات دفترچه اختصاصی (دفترچه شماره ۲) پاسخ دادند.