عمومی | دانشگاه تهران

بازدید رئیس آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور از پردیس ابوریحان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس ابوریحان ، دکتر حسن میرزا بزرگ، رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه معاون عمرانی آن سازمان، ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ از بخش‌های مختلف پردیس ابوریحان به‌ویژه پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در حوزه مدیریت سبز بازدید کرد.
در این بازدید دکتر غلام‌عباس اکبری، رئیس پردیس ابوریحان، گفت: «تلاش تیم مدیریتی پردیس باعث شد که در بحث تخصیص اعتبارات حداکثر تخصیص‌ها محقق شود. من در این فرصت از مسئولان مربوط درخواست دارم تا در زمینه انجام پروژه‌ها پردیس را یاری کنند تا مسیر زیر ساخت‌های کیفی سرعت بیشتری به خود بگیرد».
وی افزود: «خوشبختانه با حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه و تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر پروژه‌های زیر ساختی و عمرانی متعدد در حوزه مدیریت سبز در پردیس اجرا شده‌اند تا پردیس ابوریحان بتواند از نظر شاخص دانشگاه سبز و توسعه فیزیکی کمبودها را رفع و در این زمینه شاخص‌های خود را ارتقا دهد».
در پایان این بازدید رئیس آموزش عالی تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور، بر ارائه کمک‌های لازم به پردیس ابوریحان و به‌ویژه در بحث تخصیص‌های اعتباری تصویب شده تاکید کرد.