عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به بیماران، در جریان اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی قرار گرفت.

دکتر شاپور بدیعی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان و کادر پزشکی، پرستاری و تمامی پرسنل این مرکز اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در کنار خدمات رسانی به بیماران غیر کرونایی، به کودکان بیمار مبتلا به کرونا نیز خدمات می دهد.

وی با بیان اینکه در این بازدید ضمن بررسی نقاط و ضعف، کمبودها در حوزه تجهیزات پزشکی نیز مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: تلاش می شود در هفته های آینده با پیگیری مستمر مشکلات این مرکز درمانی را مرتفع نمود تا شاهد خدمات رسانی بیش از پیش به بیماران باشیم.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان نیز در گفتگو با وب دا با اشاره به اختصاص یک بخش بستری و یک بخش مراقبت های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در این مرکز اظهار کرد: تمامی مراجعین پیش از ورود به اورژانس در تریاژ دو سطحی تحت بررسی های لازم قرار می گیرند.

دکتر سید علی جعفری با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخش های بستری و ویژه برای کودکان در این مرکز در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: علائم کرونا در کودکان با تظاهرات مختلفی بروز می کند و اینکه کودکان به این بیماری مبتلا نمی شوند کاملا نادرست است.

دکتر جعفری با بیان اینکه اوایل شیوع ویروس کرونا، بسیاری بر این عقیده بودند که کودکان به این بیماری مبتلا نمی شوند تصریح کرد: بر این اساس پرسنل این مرکز، ارائه برنامه های آموزشی را به تمامی والدین کودکان بستری و یا مراجعه کننده در زمینه راهکارهای پیشگیری از کرونا در دستور کار قرار دادند.

{jcomments on}