عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

توسعه همکاری های پژوهشی و فناوری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپاه امام رضا(ع)

نشست هم اندیشی معاون علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا(ع)  با معاون پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور حمایت بیشتر از نخبگان ، محققین و پژوهشگران و نیزعقد تفاهم‌نامه برگزار شد.

به گزارش وب دا،  این نشست به ‌منظور همکاری مشترک و برقراری ارتباط هدفمند  در راستای شکوفایی و بروز خلاقیت‌ها و عملیاتی‌شدن ایده‌ها و ابتکارات نخبگان استان خراسان رضوی  و استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت‌های موجود سپاه در انجام فعالیت‌های  پژوهشی و فناوری  و به منظور  بهره ‌گیری از تخصص‌های مختلف تحقیقاتی و فناورانه و آزمایشگاهی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در این نشست در خصوص فرصت ها، چالش ها و همچنین چگونگی  حمایت سپاه از پژوهشگران و محققان در  زمینه طرح های فناورانه  و پژوهشی بحث و تبادل نظر شد و با اظهار تمایل افزایش همکاری ها و تعاملات فی ما بین ادامه یافت.

دکتر محسن تفقدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه  علوم پزشکی مشهد در این نشست اظهار کرد: در صورت امکان محققان، پژوهشگران و افرادی که دارای ایده هستند، با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات معاونت علمی و پژوهشی سپاه امام رضا(ع) به شرکت های رشد و فناور دانشگاه علوم پزشکی معرفی شوند تا از حمایت مادی و معنوی دانشگاه علوم پزشکی برخوردار گردند.

مهندس کفاش معاون علمی پژوهشی سپاه امام رضا(ع) و رئیس دانشگاه امام حسین(ع) نیز از این پیشنهاد استقبال نموده و در زمینه همکاری و حمایت  در خصوص برگزاری رویدادهای استارت‌آپی، برگزاری کارگاه‌های مشترک با استفاده از پتانسیل‌ها وامکانات  سپاه ، اطلاع رسانی در سطح جامعه در خصوص بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت  انتشارات سپاه و حمایت از طرح های پژوهشی و شرکت های دانش بنیان قول مساعد داد.

{jcomments on}