عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال ۱۳۹۹ وزارت بهداشت

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال ۱۳۹۹ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میرساند، این آزمون در ۴ نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۴و ۲۳ مردادماه  در این دانشگاه برگزار می گردد:

صبح پنجشنبه ۲۳ خردادماه ساعت ورود  ۷:۳۰ لغایت۸:۳۰:
بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ورود ۱۴:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰
صبح جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ورود  ۷:۳۰ الی ۸:۳۰
بعدازظهر جمعه ۲۴ مردادماه ساعت ورود ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

ضمنا:
داوطلبان بدون همراه داشتن تلفن همراه، کیف و وسایل اضافی در زمان مندرج بر روی کارت آزمون از درب غربی دانشگاه (درب دندانپزشکی) درمحل ذکر شده در اطلاعیه حضور یابند.
-از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود و کارت شناسایی(کارت ملی یا شناسنامه) ، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهدآمد.
داوطلبان فقط مجازند همراه خود خودکار، مداد، پاک کن ،کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای رشته های مشخص شده ماشین حساب ساده) داشته باشند.
برای حفظ سلامتی، کلیه داوطلبان میبایست پس از اتمام آزمون تا زمان اعلام عوامل اجرایی آزمون ، همچنان در صندلی خود مستقر باشند تا مجوز خروج به تدریج و با رعایت فاصله اجتماعی، صادر شود.
به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا میباشند، از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.
لذا داوطلبان مشکوک یا مبتلا به هر گونه بیماری تنفسی حاد و یا گوارشی که فرم مربوطه را در سایت سنجش تکمیل نکرده اند برای پیش بینی تمهیدات لازم با شماره ۳۷۹۲۸۰۷۰ آقای میرفندرسکی تماس حاصل نمایند.