عمومی | دانشگاه لرستان

اطلاعیه بیمه تکمیلی درمان/ ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان



به اطلاع کلیه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان (رسمی _ پیمانی _ قراردادی) دانشگاه لرستان می رساند جهت اضافه و یا حذف نمودن نام خود و یا افراد تحت تکفل به لیست بیمه تکمیلی (درمان) از تاریخ ۲۲ مرداد۹۹ تا ۱۵ شهریورماه ۹۹ درخواست خود را به صورت کتبی به کارشناس بیمه و بازنشستگی (امور اداری دانشگاه) تحویل نمایند .

بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست، لیست بیمه ای سال گذشته، ملاک عمل خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اضافه نمودن به لیست بیمه:

کپی کارت ملی، شناسنامه، درخواست کتبی متقاضی و کلیه افراد تحت تکفل .

- مدارک مورد نیاز برای حذف از لیست: درخواست کتبی .

به استناد ماده ۹۳ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و ماده ۶۹ آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه، نحوه پرداخت حق بیمه مکمل درمان برای کلیه همکاران متقاضی به شرح زیر است:

۱_ حق بیمه کلیه افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی (پنجاه درصد کل حق بیمه پرداختی توسط بیمه شده) و پنجاه درصد باقیمانده توسط دانشگاه پرداخت می شود.

۲_ حق بیمه کلیه افراد غیر تحت تکفل بیمه شده اصلی به صورت کامل (صد درصد کل حق بیمه پرداختی) توسط بیمه شده اصلی پرداخت می شود.

مدیریت امور اداری دانشگاه لرستان