عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

جابجایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بین واحدهای داخل استان در اختیار رئیس استان است

دکتر فداکار گفت: براساس دستورالعمل جدید، امکان جابجایی کارکنان بین واحدهای داخل استان در اختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده و نیازی به مراجعه به ستاد ندارد.
دکتر محمدمهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه براساس دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد اسلامی، جابهجایی کارکنان دانشگاه بین واحدهای داخل استان در اختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان است، گفت: در گذشته کارکنان باید به ستاد مراجعه می کردند، اما در دستورالعمل جدید مقرر شد تا بدون نیاز به مراجعه به ستاد، توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان این فرآیند اجرایی شود.

وی با بیان اینکه جابهجایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بین استان ها نیز در اختیار روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان مبدا و مقصد خواهد بود، گفت: البته این فرآیند جابهجایی الزاماتی خواهد داشت که دستورالعمل و جزئیات آن تا پایان هفته اعلام و ابلاغ خواهد شد.

دکتر فداکار با تاکید بر اینکه تمرکززدایی از ستاد و واگذاری اختیارات به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: آیین نامه این موضوع و جزئیات مربوط به تمرکززدایی تا پایان هفته جهت اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ خواهد شد.