ارتقاء سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیماران
مهندس ساداتی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: به منظور گسترش خدمات رسانی مطلوب به مردم، امکان استفاده از کیوسک جهت نوبت دهی حضوری در درمانگاه فراهم شده است.
وی با بیان اینکه امکان استفاده از کیوسک جهت پرداخت به صندوق ( جایگزین مراجعه بیمار به صندوق )نیز از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته است تصریح کرد: به همت کارشناسان این مدیریت امکان اخذ نوبت از سایت نوبت دهی اینترنتی از طریق تلفن همراه نیز فراهم شده است.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ایجاد امکان استحقاق سنجی بیمه بیمار( بیمه تامین اجتماعی و سلامت ) بر روی سایت نوبت دهی اینترنتی و امکان اخذ نوبت ازطریق اپلیکشن موبایل "پذیرش ۲۴" از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می رود.
مهندس ساداتی افزود: این مدیریت آمادگی راه اندازی مدیریت صف در درمانگاه ها و اتصال سامانه HIS به گیت های ورودی ، مانیتورها و سایر تجهیزات درمانگاه به منظور مدیریت بیماران را داراست.
{jcomments on}