مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کار، دوره ۱۲، شماره ۴۶ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه مدیریت کسب و کار، دوره ۱۲، شماره ۴۶
که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده بود با تعداد ۱۸ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه مدیریت کسب و کار
(business management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۸۸ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۲، شماره ۴۶ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
۲.
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
۳.
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
۴.
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
۵.
تکنیک های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
۶.
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
۷.
رقابت پذیری و فضای کسب و کار
۸.
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
۹.
شناسایی مولفه های اقتصاد مقاومتی موثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
۱۰.
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
۱۱.
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
۱۲.
ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک
۱۳.
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
۱۴.
بررسی نقش مولفه های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
۱۵.
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
۱۶.
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
۱۷.
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران