عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

مدافعین سلامت عشق به ائمه را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام :

مدافعین سلامت عشق به ائمه را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مدافعین سلامت عشق به ائمه را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با کار و تلاش شبانه روزی زحمات زیادی را متحمل شده اند و مقام معظم رهبری همیشه به نیکی از آنان  یاد می کنند.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام ،دکتر محمد افکار در جلسه با ریاست اداره تبلیغات اسلامی و،ستاد عتبات عالیات شهرستان گفت: از ائمه  محترم جمعه و جماعات ، روحانیون ودست اندرکاران حوزوی ومذهبی   که در بحث سلامت مردم زحمات زیادی کشیده اند  تشکر و قدردانی می کنم انشالله که به برکت نام ائمه بتوانیم پایان کرونا را جشن بگیریم.

وی افزود: یکی از علل پیشرفت مسلمانان در پزشکی، توجه پیامبر اکرم (ص) به مسائل بهداشتی بوده است اسلام  درباره اصول کلی پزشکی و بهداشت دستورهایی به پیروانش داده است که می‌توان از این دستورها به عنوان یکی از پایه‌های علم پزشکی اسلامی یاد کرد و ائمه برکت زندگی همه ما هستند و همراهی روحانیون  با مجموعه ستاد  دانشکده باعث افتخار ماست

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:آرزومند سلامتی و عزت مردم شریف شهرستانهای تربت جام و صالح آباد و بهبودی بیماران می باشم و امیدوارم به لطف و یاری خداوند و برکت ائمه معصومین ع سختی ها و ناملایمات به پایان برسد از این مسیر دشوار به سلامت عبورکنیم.

دکتر محمد افکار بیان کرد:یکی از علل پیشرفت مسلمانان در پزشکی، توجه پیامبر اکرم (ص) به مسائل بهداشتی بوده است. اسلام، درباره اصول کلی پزشکی و بهداشت دستورهایی به پیروانش داده است که می‌توان از این دستورها به عنوان یکی از پایه‌های علم پزشکی اسلامی یاد کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن اشاره به  ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و پخش نذری و کمکهای خیرین تاکید کرد:از خیرین محترم درخواست میکنم که در یاری رساندن به دانشکده ومدافعین سلامت در ایام ماه محرم و نذری های که دارند به پویش کمک رسانی به مدافعین سلامت بپیوندند و یاری رسان مدافعین خط مقدم سلامت در دانشکده علوم پزشکی تربت جام باشند.

در پایان جلسه ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  با اهدای لوح سپاس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفتند.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی تربت جام