عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

آغاز آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه محقق اردبیلی

همزمان با سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز پنجشنبه ۱۶ مرداد در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی از آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفر در سطح استان ثبت نام کننده داشتیم .
وی با بیان اینکه از این تعداد ۵ هزار ۲۱۲ داوطلب زن و ۶ هزار و ۴۵۹ داوطلب مرد هستند، افزود: این آزمون در استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشگاه غیرانتفاعی نوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد و آموزش و پرورش پارس آباد برگزار می شود.
حبیبی تصریح کرد: در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۲ هزار و ۴۵۰ شرکت کننده، در روز جمعه ۱۷ مرداد ۲ هزار و ۴۴۳  شرکت کننده و در روز شنبه ۱۸ مرداد ۹۶۱ شرکت کننده در آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی در آزمون شرکت می کنند .
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آروزی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی بیشتر از استاندارد رعایت شده است. همچنین در ورودی حوزه های امتحانی از داوطلبان تب سنجی انجام می شود.
دکتر بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در بازدید از حوزه های امتحانی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان، از تلاش مسئولان دانشگاه در رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد قدردانی کرد.