مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

همه با هم برای اعتلای دانشگاه؛ پویش نوسازی خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی، روز چهارشنبه ۸ مرداد، دانشگاه صنعتی شریف میزبان جمعی از دانش¬آموختگان دوره پنجم دانشگاه (ورودی ۱۳۴۹) بود.
در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در محل خوابگاه طرشت ۳ برگزار شد. مهندس فلاح دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ضمن خوشامدگویی به اهمیت نقش دانش¬آموختگان در موفقیت دانشگاه و به تبع آن جامعه پرداخت و افزود: با اینکه دانشگاه صنعتی شریف با تلاش سخت جوانان اثرگذاری اجتماعی و رتبه علمی خود را حفظ و ارتقا داده است با این‌حال جهت سرعت بخشیدن به حرکت خود در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند حمایت دانش-آموختگان این دانشگاه است. وی نوسازی خوابگاه‌ها، توسعه مراکز آموزشی و آزمایشگاهی را از جمله نیازهای اساسی دانشگاه در شرایط فعلی دانست.
مهندس فلاح در ادامه صحبت‌های خود خوابگاه‌ها را محل شکل‌گیری خاطرات مشترک بسیاری از دانش¬آموختگان درگذشته، حال و آینده عنوان کرد. همچنین دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان به توافق صورت گرفته بین انجمن فارغ‌التحصیلان، دانشگاه و بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر تامین ۵۰ درصد از هزینه هر اتاق توسط حامی و ۵۰ درصد مابقی توسط دانشگاه اشاره کرد. در ادامه حاضرین نظرات خود را بیان کردند.
مهندس برقعی ضمن ابراز تمایل برای همکاری و حمایت از دانشگاه در حوزه فعالیت کاری خود، پیشنهاد کرد که می‌توان از ظرفیت دانش¬آموختگان خارج از کشور نیز بهره گرفت که کمک شایانی به پیشرفت پویش خواهد کرد. مهندس قنبری و مهندس رسولیان نیز به ترتیب با تقبل هزینه نوسازی یک اتاق ۴ نفره و دو اتاق، آمادگی خود را برای شبکه‌سازی در میان دانش¬آموختگان و حمایت از پویش جاری اعلام کردند. همچنین مهندس حکمی برای مسئله شبکه‌سازی و ارتباط با دانش¬آموختگان اعلام آمادگی کرد. هزینه نوسازی یک اتاق ۶ نفره نیز توسط یکی دیگر از دانش¬آموختگان ورودی دوره پنجم پذیرفته شد.
در ادامه دکتر کرمی پور مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف و دانش‌آموخته دانشگاه، ضمن تشکر از حضور دانش-آموختگان، بیان داشت که به‌موجب قانون افراد حقوقی که از دانشگاه صنعتی شریف حمایت می‌کنند مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند. در پایان جلسه حاضرین از خوابگاه‌ها و اتاق‌های بازسازی‌شده بازدید کردند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف به شماره ۱۲-۶۶۰۸۲۸۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.