عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

درمانگاه تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) افتتاح شد+عکس


درمانگاه تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) باحضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مشاور کل رئیس دانشگاه، سرپرست معاونت درمان دانشگاه، مدیر درمان دانشگاه، سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) و رئیس دفتر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در حاشیه این افتتاحیه سرپرست معاونت درمان دانشگاه گفت: این درمانگاه با اعتیاری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با هدف ارائه خدمت مطلوب به مردم استان راه اندازی گردید.

دکتر کامبیز کشاورز افزود: این درمانگاه به صورت صبح و عصر با حضور متخصصین داخلی، زنان، اطفال و رادیوتراپی آماده خدمت به بیماران می باشد.

حجت الاسلام مسعود داستار؛ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه ابراز داشت: جایگاه شان و منزلت مردم فهیم استان واقعا بیش از اینهاست، لذا اگر شب و روز برای این ملت تلاش کنیم باز کم است.

دکتر فرزاد وفایی؛ مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین در ادامه ابراز داشت: با توجه به آموزشی و درمانی بودن بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و نیاز به آموزش دانشجویان رشته های پزشکی و تخصص و نیز جهت رفاه حال بیماران این درمانگاه افتتاح و به بهره براری رسید.

به گزارش وب دا؛ در ادامه سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان به خصوص روند تجهیز و راه اندازی در چند ماه اخیر را ارائه نمود.