عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

افزایش فوتی های کرونا در فسا به ۱۵ نفر/بهبودی ۹۳۰ بیمار تاکنون/افزایش مبتلایان به ۱۶۵۱ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: متاسفانه علی رغم تلاش کادر درمانی بیمارستان، یکی از کارمندان صدیق و خدوم حراست دانشگاه علوم پزشکی فسا که به کرونا مبتلا شده بود، آسمانی شد و دعوت حق را لبیک گفت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: زنده یاد هادی رضایی ۳۶ ساله بدون هیچگونه بیماری خاصی که در روند ابتلا به کرونا خطر آفرین باشد، ۱۴روز در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بستری بود و انواع درمان های لازم برای وی تجویز شد .

وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان تا ۱۲ مردادماه۹۹ بیان کرد: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تاکنون به ۱۶۵۱ نفر رسیده است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۹۳۰ نفر بهبودی قطعی یافتند و متاسفانه تعدادی از مبتلایان، در وضعیت بدحال و وخیم می باشند .

این متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به طیف ناشناخته بیماری کرونا گفت: از سویی بعضی مواقع سرعت پیشرفت این بیماری در فرد آنچنان زیاد است که تیم درمان را هم غافلگیر می‌کند و حتی بیمار را به کام مرگ می کشاند و از سویی دیگر ممکن است فردی بدون هیچ علائمی و تنها ناقل این بیماری باشد که این ماهیت عجیب این بیماری را نشان می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: از مردم می خواهیم که هشدارها و توصیه ها را جدی بگیرند و برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل برای کارهای ضروری ضمن رعایت فاصله ۲ متری، حتما از ماسک استفاده نمایند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود .

دکتر کریمی از همشهریان درخواست کرد: در صورت داشتن علایم بیماری و علایم شبه سرماخوردگی هر چه سریعتر به درمانگاه های تنفسی مراجعه نمایند.