مقالات فصلنامه آموزش مهندسی ایران، دوره ۲۲، شماره ۸۵ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه آموزش مهندسی ایران، دوره ۲۲، شماره ۸۵
که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده بود با تعداد ۸ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه آموزش مهندسی ایران
(Iranian Journal of Engineering Education) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به صورت فصلی به زبان انگلیسی از سال ۱۳۷۸ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۲۲، شماره ۸۵ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
طراحی و اجرای برنامه کارشناسی ارشد آموزش مهندسی
۲.
شناسایی و رتبه بندی مولفه های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه
۳.
بررسی اصول و مبانی اخلاق زمین به عنوان شاخه ای نوظهور در اخلاق حرفه ای و ضرورت توجه به آموزش آن
۴.
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان
۵.
بررسی میزان رعایت استاندارد بین المللی ایزو ۲۱۴ در چکیده فارسی پایان نامه ها و رساله های رشته های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز
۶.
صلاحیت های اعضای هیات علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا
۷.
بررسی تطبیقی تخصص گرایی تولیدات علمی دانشگاه های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال های ۱۹۹۹-۲۰۱۸