عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارکنان نمونه واحد تهران جنوب

گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارکنان نمونه واحد تهران جنوب


مراسم بزرگداشت روزکارمند به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی واحد تهران جنوب و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه، دکتر احمد شمس رئیس واحد تهران جنوب، حجت الاسلام والمسلمین گل محمدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر فائزه درمان معاون دانشجویی، فرهنگی و جمعی از مسئولین و کارکنان واحد تهران جنوب در سالن همایش دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی برگزار شد.
برپایه این گزارش، در ابتدای این مراسم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان "رجایی و باهنر"، به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص اخلاق نیکو اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن کریم بهترین شخصیت عالم امکان را پیغمبر خاتم معرفی نموده که خداوند متعال سبب این برجستگی را اخلاق نیکوی پیامبر می داند.
معتقد هستم یک کارمند که مخاطب زیادی دارد باید یک ویژگی داشته باشد که این ویژگی در این حدیث نورانی امام صادق (ع) نهفته است که ایشان فرمودند به دنبال نقاط ضعف برادر دینی تان نباشید و می فرمایند: اگر شخصی عیبی هم دارد این عیب و نقطه ضعف را نهفته دارید. و اگر آن عیب برملا نمود دست آفرینش تلافی می کند و باید بدانیدکه بدی و عیب جویی در این دنیا تلافی می شود. و دست آفرینش بر سر او می کوبد.
وی بیان داشت: یک کارمند نمونه که اسرار مخاطب نوعاً دست اوست باید راز دار باشد و این ویژگی برجسته یک کارمند بوده و او کارمند نمونه می شود که شما عزیزان همه ازبهترین ها بوده و این ویژگی ها را دارا هستید.
در ادامه دکتر احمد شمس رئیس واحد تهران جنوب نیز ضمن گرامی داشت هفته دولت در سخنانی خطاب به کارکنان واحد تهران جنوب اظهار داشت: دوست دارم ادعایی کنم که این ادعای من قابل اثبات است که در واحد تهران جنوب بهترین کارکنان را داریم و این ادعا را تحقیقاً و در مقام مقایسه و بررسی عرض میکنم.
وی افزود: اگر واحد تهران جنوب در حال حاضر در آستانه تجمیع قرار دارد، اگر رشته های زیادی در تحصیلات تکمیلی، دکتری و ارشد دایر نموده و به خوبی اداره می کند و نیز در سطح بین المللی مطرح هست و دوره های مشترکی در سایت های آموزشی با دانشگاه های آلمان برگزار می نماید و افق های بهتری هم پیش روی خود دارد تمامی این موارد و مسائل مرهون زحمات شما همکاران عزیز است.
وی افزود: انتخاب کارمند نمونه از میان شما عزیزان کار سخت و دشواری بود و این را صادقانه عرض میکنم ولیکن ناگزیر شدیم جمعی از همکاران را انتخاب کنیم هر چند که می دانیم این تقدیر گوشه ای از اجر زحمات، دلسوزی ها و تعلق خاطر صادقانه شما عزیزان را به واحد تهران جنوب جبران نمی کند. ولیکن چاره ای نبود و میخواستیم در عوض جبران مادی که نمی توانیم انجام بدهیم لااقل حرمت شما را حفظ کنیم، دوستتان داشته باشیم و رابطه ی مشفقانه و صمیمانه ای باهم داشته باشیم.
تلاش همه ی مسئولین واحد بر این بوده است که خدمت هیچیک از کارکنان واحد نقض حرمتی و بی احترامی نداشته باشد و امیدوارم که بتوانیم دل شمارا اینگونه به دست آوریم گرچه دانشگاه و مدیران دانشگاه باید نگران وضع معیشت و رفاه شما باشند و این مسئله ی مهمی است که اگر کاستی هایی وجود داشته باشد خود را در کار و عملکرد نشان خواهد داد.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم، روز کارمند را به همه کارکنان خدوم دانشگاه واحد تهران جنوب که در جهت ارائه خدمات صادقانه تلاش می کنند، تبریک گفت و بیان داشت: تصور من این است که الگوی هم دولت مرد خوب و هم کارمند نمونه ی خوب شهیدان رجایی و باهنر هستند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کارمندان نمونه دانشگاه تقدیر شد.