عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دو هزار و ۴۰۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) در خدمت بیماران کرونایی هستند

رییس بیمارستان امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این مرکز سه هزار و ۴۰۰ نفر در قالب کادر پزشکی، پرستاری و پرسنل به بیماران خدمات رسانی می کنند که از این تعداد ۲هزار و ۴۰۰ نفر در بخش های کرونایی فعال هستند.

دکتر علی خورسند در حاشیه توزیع غذای متبرک حرم مطهر رضوی در میان کادر فعال در بخش های کرونایی بیمارستان امام رضا(ع) در گفتگو با وب دا  با بیان اینکه پرسنل در بخش های مختلف این مرکز تمام تلاش خود را دارند که خدمات را با بهترین کیفیت به بیماران ارائه دهند خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در این مرکز بستری اند که جمعی از این بیماران غیر بومی و ساکن شهرهای دیگر هستند.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خود مراقبتی را بهترین راهکار پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: تا کنون تعداد زیادی از کادر پزشکی، پرستاری و پرسنل این مرکز به دلیل مواجهه با بیماران، مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شده اند و در شرایط فعلی بهترین اقدام برای همراهی با خادمان سلامت و حفظ سلامتی آنها، رعایت اصول پیشگیرانه است.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) ضمن قدردانی از آستان قدس رضوی در توزیع غذای متبرک در میان پرسنل این مرکز اظهار کرد: به طور حتم اجرای این برنامه ها نقش موثری در افزایش روحیه پرسنل خواهد داشت.

محمود زاده نماینده آستان قدس رضوی نیز اظهار کرد: بر اساس دستور تولیت آستان قدس رضوی قرار است روزانه یک هزار و ۱۰۰ پرس غذای متبرک در مراکز درمانی استان خراسان رضوی و در میان بیماران و پرسنل توزیع شود.

{jcomments on}