عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

اقدامات سختگیرانه بهداشت محیط شهرستان دنادر مقابله با کووید ۱۹ در شهر پاتاوه+ تصویر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از نظارت، بازرسی و اقدامات سختگیرانه شبکه بهداشت و درمان دنا  جهت پیشگیری از بیماری کرونا در صنوف شهر پاتاوه این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا؛ مهندس ظفر پریسای، گفت : در گزارشی از فعالیت‌های اکیپ ضربت و گشت مشترک بهداشت محیط شهرستان دنا از اماکن و مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذائی، بهداشتی، آشامیدنی و تعدادی از ادارات و بانک‌های سطح شهر پاتاوه بازید شده است.

وی افزود : نمونه برداری از آب اشامیدنی شهری ، مواد غذایی، پیگیری صدور صلاحیت بهداشتی و شکایات مردمی، پلمپ اماکن و   نظارت بر دفن بهداشتی اجساد طبق پروتکل‌های بهداشتی از دیگر موارد بررسی شده توسط این گروه بوده است.

معاون بهداشتی شبکه دنا، در ادامه افزود  :بازرسی  مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی تحت پوشش، آموزش رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا، گرفتن کد سامانه سلامت و پخش پوسترهای آموزشی جهت متصدیان مربوطه، بازدید از فروشگاه  و مراکز توزیع و پخش اقلام دارویی و بهداشتی، آموزش در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری استفاده از ماسک و نحوه تهیه محلول گندزدایی از جمله فعالیت‌های گشت مشترک بازرسی در شهر پاتاوه است.

مهندس محمد باقر شایان نژاد،  افزود : گشت های بهداشت محیط در این ایام به قوت خود باقی خواهد ماند و مردم محترم شهر پاتاوه در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.