عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

پیام تبریک سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان


سرپرست بیمارستان  آموزشی و درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان  آموزشی و درمانی امام سجاد(ع) در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا و موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت ابراهیم خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد .

عید قربان عید سرسپردگی و بندگی و عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند، این عید به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است.

عالی ترین شور در یک انسان ایمان است و حج بلندای بیکران ایمان انسان به خالق یکتاست و اهدای قربانی به آستان دوست، محو کامل خود مداری و خودخواهی و صحنه تلاش مداری، کمال و عدالت جویی است که در عید قربان تجلی یافته است .

اینجانب  فرا رسیدن باشکوه ترین جلوه بندگی و ایثار را به عموم مسلمانان به ویژه ملت عزیز ایران اسلامی خاصه مردم شریف شهرستان بویراحمد  تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌ همتا سعادت، سلامتی، رستگاری، اقتدار و سربلندی روز افزون را برای  همگان مسئلت دارم.

دکتر گردآفرین نیکبخت

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج