عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

تجلیل دونفراز هماهنگ کننده گان پیوند اعضای شهرستان ملایر


با حضور دکتر حسن بهرامی مدیر درمان و دکتر حمیدی مسئول فراهم آوری اعضای پیوندی و دکتر ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از غلام مباشری و معصومه ایرانشاهی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان در برنامه ای با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از دو همکار شاغل در شبکه ملایر که نقش بسزایی در اخذ رضایت از خانواده افراد مرگ مغزی و همچنین فراینده اهدای عضو داشتند تجلیل شد.

در این مراسم دکترحسن  بهرامی مدیر درمان  ضمن اشاره به آمار اهدای عضو در شهرستان ملایر گفت: در سالجاری شش اهدای عضو انجام شده که پنج مورد متعلق به شهرستان ملایر میباشد که این آمار نشان دهنده فرهنگ غنی اهالی شهرستان ملایر در اعمال خیر به ویژه اهدای عضو و همچنین تلاش و کوشش همکاران هماهنگ کننده میباشد.

در ادامه دکتر مجید حمیدی مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی گفت: این دو همکار بزرگوار با کوشش و تلاش و نگرش مثبت در خصوص پیوند اعضا توانستند نقش ویژه ای در اخذ رضایت از خانواده های مرگ مغزی داشته باشند.

وی افزود: اهالی شهرستان ملایر با دید و نگاه ویژه نسبت به مقوله ایثار سهم بزرگی از اهدای عضو را در استان به خود اختصاص داده اند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از آقای غلام مباشری مدیر پرستاری ومعصومه ایرانشاهی کارشناس ارشد پرستاری بیمارستان امام حسین (ع) واز هماهنگ کنندگان پیوند اعضای شهرستان ملایر تجلیل شد.