عمومی | بنیاد ملی نخبگان

اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در استان‌ها راهی برای حل مشکلات استانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری نشست‌های تعامل بین‌نهادی به منظور حمایت بیشتر و بهتر از اجتماع نخبگان، نشست هم‌افزایی بنیاد نخبگان استان زنجان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

در این نشست، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های درون‌استانی با بنیاد نخبگان استان، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت دو دستگاه راهی مهم برای حل مسائل جاری استان است.

وی اجرای طرح شهید احمدی‌روشن با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان را نمونه‌ای بارز از حل  مشکلات استان از طریق هسته های نخبگانی برشمرد و با تاکید بر ضرورت نخبه‌پروری، افزود: بنیاد نخبگان استان زنجان با همکاری و تامین مالی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، در قالب اعطای جایزه علمی امام حسین علیه‌السلام از استعدادهای‌برتر دانش‌آموزی حمایت می‌کند که امید است با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حمایت‌های بیشتر و بهتری از استعدادهای‌برتر استان شود.

میرزایی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، امینی؛ معاون آمار و اطلاعات و موسوی؛ مدیر امور اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان زنجان در این نشست حضور داشتند.