عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خدمات کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت‌الشعاع بحران کرونا قرار نگرفته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بحران کرونا خللی در ارائه خدمات کلینیک‌های ویژه به بیماران غیرکرونایی وارد نکرده و خدمات این کلینیک‌ها تحت‌الشعاع بحران کرونا قرار نگرفته است.

دکتر شاپور بدیعی در گفت‌وگو با وب دا، اظهار کرد: فعالیت‌ کلینیک‌های ویژه طبق روال سابق بوده و تغییری نداشته و این کلینیک‌ها همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته در این خصوص این گروه از بیماران بی‌دغدغه جهت درمان مراجعه کرده و مشکلاتشان برطرف شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تاکید ویژه‌ای که به مسئولان کلینیک‌ها در خصوص نوبت‌دهی مناسب، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم ایجاد ازدحام مردمی در این مکان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین از مردم می‌خواهیم که ضمن استفاده از ماسک در محل، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را در جهت حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.

دکتر بدیعی تصریح کرد: در موج دوم بحران کرونا تمامی مطب‌ها و مراکز خصوصی فعال بوده و به ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی می‌پردازند.

وی ضمن اشاره به همکاری مراکز خصوصی در سطح یک نظام ارجاع سلامت، تاکید کرد: با توجه به اجرای برنامه‌های نظام ارجاع سلامت در حوزه‌های مختلف از جمله درمان و سطح‌بندی‌ بیماری‌ها، تعدادی از مراکز خصوصی به کمک مراکز سطح یک آمده‌اند که از این بابت از آنها تشکر می‌کنیم.

{jcomments on}