مقالات تحقیق در آموزش زبان انگلیسی، دوره ۸، شماره ۲ منتشر شد
مجموعه مقالات
تحقیق در آموزش زبان انگلیسی، دوره ۸، شماره ۲
که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده بود با تعداد ۱۰ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
تحقیق در آموزش زبان انگلیسی
(Research in English Language pedagogy ) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به صورت دوفصلی به زبان انگلیسی از سال ۱۳۹۲ در اصفهان- خوراسگان منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۸، شماره ۲ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
The Comparative Effect of Dynamic vs. Diagnostic Assessment on EFL Learners’ Speaking ability
۲.
The Effects of Planning Time Conditions and Writing Type on the Writing Quality of Iranian EFL Writers
۳.
Investigating the Impact of Genre-Based Teaching (GBT) on Intermediate EFL Learners’ Listening Improvement
۴.
How Linguistically Anxious Are Chinese EFL Students A case study of some migrant students in Xijiao School, Ningbo, China
۵.
Quality in English Language Teaching: Postulating a Prospective Quality Enhancement Model
۶.
Analyzing the Readability Level of the English Textbooks Used in Jordan
۷.
EFL Learners’ Perceptions of Ethics in the Classroom
۸.
LAMP Revalidated: Iranian English-major Learners’ Attitudes and Motivations Regarding Teaching and Learning English Pronunciation
۹.
Perfectionism and Professional Development: Cross-Examining Experienced and Novice EFL Practitioners