کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

مقالات دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ توسط انجمن تعالی کسب و کار ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.در این رویداد ۱۳۱ مقاله شامل ۲۱۱۵ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- مدیریت دانش
- قصد خرید
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت استراتژیک
- رضایت شغلی
- تعهد
- کارآفرینی
- تعهد سازمانی
- سبکهای رهبری
- رضایت مشتری




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد به صورت زیر می باشد:
۱. برر سی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش در شرکت ایساکومطالعه موردی: فروشگاههای مجاز شرکت ایساکو در استان خوزستان
۲. عوامل موثر بر تمایل شهروندان تهرانی به استفاده از خدمات شهری سازگار با محیط زیست
۳. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر حفظ مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد و رضایتمندی مشتری در شعب بانک ایران زمین استان گلستان
۴. بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز)
۵. بررسی شفافیت نقش بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان
۶. نقش مولفه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه ی موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
۷. تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین شرکتهای پخش مواد غذایی مطالعه مورد: شرکتهای پخش مواد غذایی در تهران
۸. تاثیرات ادراک و ترجیح برند تجملی بر قصد خرید محصولات تجملی و لوکس
۹. تاثیر متغیرهای ۴p بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده محصولات کشاورزی مورد مطالعه استان کهگیلویه و بویراحمد
۱۰. بررسی تاثیرعوامل کیفیت رابطه در ایجاد ارزش ویژه برند موردمطالعه: شرکت حفاری شمال
۱۱. بررسی اثر بکارگیری نوستالژی بر ترجیح برند، تصویر برند، قصد خرید و رضایت مشتری
۱۲. بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد صادراتی از طریق نقش میانجی عملکرد زیست محیطی در شرکتهای فعال صادراتی شهر تبریز
۱۳. تبیین عوامل موثر بر گردشگری سلامت بارویکرد گیاهان دارویی
۱۴. نقش پیش تبلیغات در پذیرش کاربران برای تقاضای کالاها در بازار بین المللی مورد مطالعه: پیش تبلیغات داروهای تولید شده از گیاهان دارویی
۱۵. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا با استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها و تبیین مدل مفهومی آن
۱۶. بررسی تاثیر دوگانگی احساسی بر ترک سبد خرید موبایلی
۱۷. استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها
۱۸. یافته ای جدید از اثر نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی ایران: رویکرد رگرسیون انتقالی ملایم
۱۹. واکاوی ارتباط سرمایه گذاری در بورس و حجم اعتبارات بانکی با رشد اقتصادی در ایران
۲۰. واکاوی اثر نااطمینانی قیمت دارائیهای مالی و حقیقی بر رشد اقتصادی در ایران
۲۱. تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر صندوقهای بازنشستگی و راهکار مدیریت صحیح داراییها
۲۲. بررسی رابطه بین تقاضای مسکن و تورم در ایران
۲۳. ارائه مدل ترکیب تولید برق مبتنی بر تئوری پرتفو، ارائه مطالعه موردی: تولید برق در ایران
۲۴. بررسی سرریز شوک ها و نوسانات نرخ بازده بین بازارهای ارز، سهام بخش مسکن و سهام بخش صنعت در ایران
۲۵. نقش انرژی تجدیدپذیر در توسعه اقتصادی و زیست محیطی: مطالعه موردی انرژی باد
۲۶. بررسی اثر اقتصادی بهره وری انرژی در صنایع تولیدی
۲۷. آثار حقوقی چارچوب مبنایی در قرارداهای سرمایه گذاری خطر پذیر
۲۸. تاثیر سرمایه انسانی بر عملکرد مدیران استارتاپ های ایران در حوزه فاوا
۲۹. شناسایی و اولویت بندی معیارهای فن آوری رایانش ابری باهدف ارتقای چابکی سازمانی در بانک ملت
۳۰. پیاده سازی سامانه هوشمند تحلیل جایگاه انتقال تکنولوژی در سبز شدن زنجیره عرضه کسب وکار
۳۱. نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی گردشگری ایران
۳۲. بررسی نسلهای ایران و جهان (بررسی اقتصادی)
۳۳. بررسی مدل های کسب وکار اینترنت اشیا در صنعت
۳۴. بررسی نقش مدیریت دولتی در گسترش کسب و کار مبتنی بر نوآوری و خلاقیت
۳۵. راهبردهای استفاده از فناوری بلاک چین در صنعت بیمه
۳۶. تاثیر بلاک چین بر فرایند پردازش و تسفیه اوراق بهادار
۳۷. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار در شهرداری زنجان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
۳۸. مطالعه ی گردشگری سلامت و ارتباط آن با گردشگری پایدار؛ رهیافتی نو در اقتصاد مقاومتی
۳۹. Co-creation of the value: A framework for empowering the marketing strategies in emerging markets
۴۰. تاثیر ارزش عاطفی در تبلیغات روی گوشی های هوشمند بر قصد خرید
۴۱. تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری
۴۲. بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان در خرید گروهی آنلاین
۴۳. تاثیر ریسک مالی، محصول، زمانی بر نگرش مصرف کنندگان در خرید گروهی آنلاین
۴۴. روش های توسعه و گسترش تجارت سیار با توجه به تحلیل های بصری
۴۵. رویکرد رفتاری در ارزیابی فرهنگ سازمانی در سازمان های امروزی مبتنی بر سیستم های پویا
۴۶. بررسی اثرات توانمندسازی مصرف کنندگان بر ریسک با تاکید بر مشارکت مشتری در صنعت بیمه
۴۷. تعیین معیارهای ارزیابی در روش مهندسی ارزش و وزن دهی به روش بهترین-بدترین (BWM) (مطالعه موردی: کاهش گردوغبار در صنایع معدنی)
۴۸. مقایسه تحلیل های پیامد در کسب و کار، هزینه و سود، علت ومعلولی و قابلیت اطمینان انسانی
۴۹. مروری بر مدل های رهبری (با تاکید بر سبک رهبری در بانکهای ایرانی)
۵۰. بررسی برخی عوامل اقتصادی بر رشد جمعیت ایران
۵۱. بررسی اثر نااطمینانی نرخ ارز بر مصرف خانوارهای ایرانی (بازه زمانی۱۳۹۶-۱۳۶۰)
۵۲. تاثیر سیاست مالی و ساختار مالیاتی بر توسعه انسانی: مطالعه بین کشوری
۵۳. بررسی تاثیر عوامل تحولی بیرونی بر قصد کارآفرینی افراد (مطالعه موردی: کارآفرینان کلانشهر تبریز)
۵۴. بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه)
۵۵. بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان
۵۶. اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین
۵۷. تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر شناخت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی (کاربران تلگرام و اینستاگرام در داخل ایران)
۵۸. تاثیر صادرات و مدیریت تحول بر چابکی سازمان در شرکت فولاد پایا
۵۹. ارائه مدلی بومی برای موفقیت اجتماعات کاری در سازمان های ایرانی
۶۰. The Status of Knowledge Management in Iranian National Policy Documents
۶۱. فرایند مدیریت دانش در شرکت ملی نفت ایران با نگاهی به تجارب مدیریت دانش در شرکتهای نفت و گاز دنیا
۶۲. بررسی رابطه استراتژی مدیریت دانش ، نوآوری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان
۶۳. تاثیر مدیریت دانش بر گسترش کسب و کار صنایع کارآفرین کوچک
۶۴. مدیریت دانش، ابزاری برای کارآمدسازی سازمان
۶۵. انتشار دانش در مدیریت بهتر کسب وکار
۶۶. به کارگیری بازنشستگان(سرمایه دانشی خبره) در ایجاد کسب وکارهای نوین
۶۷. بررسی رویکرد مدیریت دانش در برنامه ریزی بازاریابی
۶۸. طراحی مدلی برای بازگشت سرمایه(ROI )در نظام آموزش کارمندان دستگاه های اجرایی
۶۹. معرفی و مقایسه انواع تصریح در اقتصادسنجی پانل فضایی؛ مطالعه ی موردی پویایی های فضایی قیمت مسکن در ایران
۷۰. نقش اقتصاد انرژی در توسعه دیپلماسی انرژی
۷۱. تاثیر پیچیدگی سازمانی، تغییر شرکای موسسه حسابرسی و چرخش حسابرس بر کیفیت گزارشگری مالی
۷۲. گزارشگری مالی در عصر ویروس کرونا (کوید- ۱۹)
۷۳. مزایای حسابداری ابری برای شرکت های کوچک و متوسط
۷۴. اقتصاد مقاومتی، شاخص ها و الزامات از منظر قرآن و اهل بیت (ع)
۷۵. کمک های خارجی و توسعه افغانستان بعد از خروج طالبان
۷۶. Energy and orientation of China s foreign policy toward
۷۷. بررسی تاثیر شهرنشینی بر نابرابری درآمد در ایران
۷۸. تاثیر آموزش های آکادمیک دانشگاهی برروی رعایت اخلاق حرفه ای درحسابداری وحسابرسی
۷۹. بررسی تاثیر میزان انحراف از سطح بهینه ساختار سرمایه بر هزینه سرمایه
۸۰. بررسی روشهای تامین مالی شهرداریها با تاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی شهرداری شیراز)
۸۱. تحلیلی بر راهکارهای تامین درآمد پایدار براى شهردارى شیراز
۸۲. علل ناکارآمدی نظام مالیاتی با بکارگیری تحلیل عاملی و مدل های چند معیاره
۸۳. بهینه سازی استوار نسبی سبد سهام با در نظر گرفتن معیار پشیمانی
۸۴. بررسی رابطه بین سود و بازده سهام با توجه به ویژگی صنعت در بورس تهران
۸۵. سودآوری نسبی جریان وجوه نقد در مقایسه با سود تعهدی برای تصمیمات مالی مدیرعامل: نقش حمایتی سرمایه گذار
۸۶. بررسی تاثیر ویژگی های روانشناختی بر حجم معاملات سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار تهران
۸۷. اولویت بندی شایستگی های مدیران مالی در شرکتهای صنعتی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبیAHP
۸۸. تخمین ارزش در معرض ریسک با استفاده از یک روش ترکیبی غیرخطی مبتنی بر آنالیز موجک و حافظه بلندمدت
۸۹. ارزیابی عملکرد استان های کشور در حوزه خدمات بهداشت و درمان با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
۹۰. بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۹۱. کارآفرینی در قرآن و اسناد سیاستی کلان جمهوری اسلامی ایران
۹۲. کارآفرینی و خوشه های کسب وکار : تجارب و مفاهیم با تاکید بر کشاورزی
۹۳. بررسی رابطه مدیریت دانش و کار آفرینی سازمانی با سلامت سازمانی در بین کارکنان ستادی بهزیستی شهر کرمان
۹۴. تبیین ابعاد اکوسیستم کارآفرینی درکسب وکارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت
۹۵. اکوسیستم کارآفرینی: چیستی، چرایی و چگونگی
۹۶. تاثیر رهبری بر عملکرد بازاریابی شرکت ایران زاک با نقش میانجی نوآوری
۹۷. بررسی عوامل ارزش سبز ادراک شده بر رفتارمصرف کننده با نقش متغیر میانجی سبک زندگی
۹۸. مولفه های سازمانی موثر بر نوآوری سبز در محصول و تاثیر آن بر توانمندی رقابتی
۹۹. مطالعه فرآیند ارتباط موثر دانشگاه های هنر با صنعت و جامعه
۱۰۰. شناسایی و طبقه بندی ابعاد شخصیتی کارآفرینان
۱۰۱. چارچوب تدوین برنامه حمایتی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطالعه موردی: حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی
۱۰۲. طراحی الگوی هوشمند انتخاب حامل و عرضه کننده در صنعت خودروسازی کشور
۱۰۳. ارائه الگوی هوشمند جایگاه اخلاق مهندسی باهدف جلوگیری از خطاهای انسانی پروژه
۱۰۴. شناسایی موانع اجرای سیستم ERP (مدیریت منابع سازمانی)
۱۰۵. مروری بر اقتصاد فرهنگ، اهمیت و ضرورت آن
۱۰۶. بررسی ریسک های سیستماتیک و غیرسیستماتیک در زنجیره تامین، ساخت و فروش مسکن
۱۰۷. شناسایی و اولویت بندی چالش های ارتباط دانشگاه لرستان با بخش صنعت
۱۰۸. رتبه بندی عوامل موثر در اعتبار مشتریان بانک با استفاده از روش طراحی آزمایش مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان رضوی
۱۰۹. بررسی نقش بودجه های مصوب استانی بر توازن منطقه ای در ایران
۱۱۰. بومی سازی کاربردی قطعات و تجهیزات صنعتی به روش پارتو بهینه
۱۱۱. نقش سبکهای رهبری بر رفتار خلاقانه کارکنان و عملکرد سازمانی
۱۱۲. بررسی رابطه عوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی
۱۱۳. بررسی تاثیر ساختار و جو سازمانی بر عملکرد کارکنان مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان
۱۱۴. بررسی تاثیر معنویت در کار بر عزت نفس سازمانی مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان
۱۱۵. نقش تامین نیازهای روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری استراتژیک بر عملکرد کارکنان
۱۱۶. بررسی تاثیر ابعاد استخدام پذیری و حمایت اجتماعی بر انعطاف پذیری کارکنان سازمان امور مالیاتی شهرستان اردبیل
۱۱۷. نقش رهبری فراگیر بر نوآوری تیمی: با در نظر گرفتن نقش میانجی صدای تیم وتعدیلگر فشار عملکرد
۱۱۸. نقش سرمایه فکری در بنیاد ملی نخبگان بر رفتار شهروند سازمانی با تاکید بر فرآیند خط مشی گذاری بر اساس نهج البلاغه
۱۱۹. بررسی تاثیر درگیری شغلی کارکنان با توسعه حرفه ای آنها
۱۲۰. تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد صنایع کوچک استان تهران
۱۲۱. اثر سرمایه اجتماعی و معنویت در محیط کار بر تعهد سازمانی مورد مطالعه:کارکنان دانشگاه لرستان
۱۲۲. تبیین نقش نظارت توهین آمیز بر رضایت و تنش شغلی با تاکید بر نقش خودتنظیمی
۱۲۳. نقش میانجی تفکر سیستمی در تاثیر ساختار سازمانی بر بهبود مسئولیت پاسخگویی
۱۲۴. بررسی تاثیر هوش معنوی و مولفه های آن بر درگیری شغلی مطالعه موردی بانک مهر
۱۲۵. بررسی تاثیر شخصیت بر رفتار شهروند سازمانی و کج رفتاری های محیط کار با نقش میانجی حساسیت به عدالت
۱۲۶. بررسی تاثیر سبک زندگی بر رفتار مصرف کننده در چند برند معروف (آیفون، سامسونگ، ال جی، نوکیا و هواوی)
۱۲۷. ارزیابی و بکارگیری هوش تجاری بر مبنای سیستم های منابع سازمانی (ERP) بومی شده در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت صنایع ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال
۱۲۸. شبکه نگاری، رویکردی نوین در تحلیل نیاز گردشگران: مطالعه موردی هتل گرند شرایتون در سایت Trip Advisor
۱۲۹. نقش اقتصادی بازاریابی محصولات و خدمات فرهنگی
۱۳۰. ارائه مدلی در رابطه با وفاداری به مراکز خرید بر اساس ارزش ویژه مرکز خرید
۱۳۱. بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر واکنش و پاسخ مشتریان در صنعت بیمه مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران شهر خرم آباد