انتشار مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۹ توسط شرکت همایش آروین البرز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر آلمان-برلین برگزار شده است.در این رویداد ۴۳ مقاله شامل ۶۴۹ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- کیفیت اطلاعات حسابداری
- مدیریت سود
- رضایت مشتری
- فناوری اطلاعات
- عملکرد
- عملکرد مالی
- کارایی
- پنهان سازی دانش
- سیاست های سازمانی
- دولت الکترونیک
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از چهارمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها به صورت زیر می باشد:
۱. بررسی ارتباط بین انعطاف پذیری مالی و مدیریت ریسک با سیاست تقسیم سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲. طراحی مدل عوامل موثر بر بازاریابی محصولات پتروشیمی در بازارهای صادراتی به روش مدلسازی ساختاری – تفسیری
۳. مفهوم فقهی و حقوقی نصوص و ورشکستگی بین الملل
۴. اثربخشی آموزش های مالی- اقتصادی بر میزان پس انداز کردن دانش آموزان
۵. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد پروژه های بین سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر مکانیسم های حاکمیتی در اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل
۶. یادگیری الکترونیکی و آموزش الکترونیکی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش عالی
۷. استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک در بستر اقتصاد ملی
۸. فرهنگ سازمانی، مفاهیم، نظریه ها ، کاربردها
۹. رهبری تحول آفرین شاخصی کلیدی در بهبود عملکرد سازمانی
۱۰. مدیریت دانش مفهومی نو در دستیابی به مزیت رقابتی در سازمان ها
۱۱. توسعه مدیریت با تاکید بر روابط عمومی اثربخش
۱۲. ارزیابی عملکرد مالی فروشگاه های زنجیره ای مطالعه موردی (فروشگاه های زنجیره ای اتکا در شهر تهران)
۱۳. Evaluation of aspects of using the medium of payment in order to obtain the targeted private-held companies
۱۴. آسیب شناسی رفتار کارکنان در تعاونی های شهرستان بوشهر
۱۵. نقش تعدیل گری تعهد حرفه ای در مطالعه تاثیر سیاست های سازمانی درک شده بر پنهان سازی دانش (مطالعه موردی: شرکت همیان فن صنعت برق تهران)
۱۶. مطالعه تاثیر سیاست های سازمانی درک شده بر خلاقیت کارکنان با نقش میانجی پنهان سازی دانش (مطالعه موردی: شرکت همیان فن صنعت برق تهران)
۱۷. بررسی وجود پدیده واکنش بیش از حد سرمایه گذاران در اثر انتشار اطلاعات کلان در بورس ایران
۱۸. بررسی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سهام ایران در بین سال های ۱۳۹۹-۱۳۸۷
۱۹. بررسی مشکلات نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در کشور ایران
۲۰. درآمدی بر نقش دولت اسلامی در توسعه اقتصادی جهان اسلام
۲۱. The Role of E-Tourism Mediation in the Relationship between Climate Change and the amount of Income from Tourism Industry in Iran
۲۲. درآمدی بر عوامل موثر بر قاچاق کالا
۲۳. بررسی رابطه بین مدیریت سود و کیفیت اطلاعات حسابداری در بازار سرمایه ایران
۲۴. بررسی رابطه بین مدیریت سود و کیفیت اطلاعات حسابداری با در نظر گرفتن مولفه های حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه ایران
۲۵. پاداش دهی به مشتریان و تاثیر آن بر فروش با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (بررسی پاداش دهی به مشتریان در بازار تلفن همراه شهر تبریز)
۲۶. انصاف قیمتی ادراک شده بر اساس نظریه اسنادی وینر
۲۷. تاثیر مدیران بر کیفیت سود در صنعت بانکداری ایران
۲۸. تاثیر فضای اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک سپه شهر تهران)
۲۹. حضور و عدم حضور رئیس شعبه: یک آنالوگ تجربی همراه با پیامدهایش برعملکرد کارمندان بانک
۳۰. استقرار پلیس الکترونیک ضرورتی اساسی در هزاره ی سوم
۳۱. بررسی تاثیر معنویت کاری بر افزایش همدلی کارکنان و بهبود عملکرد سازمان
۳۲. شناسایی و اولویت بندی منابع درآمدی و تاثیر آن بر عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی
۳۳. بررسی تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهره وری کارکنان در پالایشگاه فجر جم
۳۴. ارزیابی مدیریت فرآیندها در معماری سازمانی و ارتباط دو سویه آن با معماری منابع انسانی
۳۵. عدالت سازمانی به عنوان شاخصی تاثیر گذار بر بهبود عملکرد شغلی کارکنان
۳۶. بررسی رابطه بین درگیری شغلی و توسعه حرفه ای کارکنان
۳۷. سندروم سقف شیشه ای
۳۸. تاثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت
۳۹. بررسی تاثیر اتوماسیون اداری برعملکرد و بهبود تصمیم گیری مدیران در سازمان ها
۴۰. رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت های درمانده مالی و احتمال ورشکستگی آنها در بورس اوراق بهادار تهران
۴۱. روشهای تامین مالی پروژه ها با توجه به ریسک هر یک از روشها
۴۲. بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با میانجی گری قابلیت های مدیرت ارتباط بامشتری و تعدیل گری رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر مشهد)
۴۳. بررسی چالش ها و موانع بازدارنده در توسعه کارآفرینی زنان