عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تمام ظرفیت استان خراسان رضوی را برای حمایت از کادر درمان پای کار می‌آوریم

استاندار خراسان رضوی گفت: مانند روزهای ابتدایی شیوع موج اول کرونا در استان، در کنار کادر درمان هستیم و در همین راستا آمادگی داریم تمام ظرفیت استان را پای کار بیاوریم.

به گزارش وب دا، علیرضا رزم‌حسینی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور دیگر اعضای این ستاد در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به افزایش استفاده مردم استان از ماسک اظهار کرد: این رویه باعث خواهد شد که در هفته‌های آینده درصد افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند کاهش پیدا کند.

وی گفت: همه دستگاه‌های استان مانند روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان خواهند بود و در همین راستا آمادگی داریم تمام ظرفیت استان را برای حمایت کادر درمان پای کار بیاوریم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ناشی از کرونا در برخی از کشورها مشکلات جدی بوجود آمده است اما در ایران علی‌رغم شرایط تحریم، در کنار تامین اقلام اساسی مشکلی از نظر ماسک و مواد بهداشتی و ضد عفونی وجود ندارد.

رزم‌حسینی ضمن قدردانی صمیمانه از کادر بهداشت و درمان استان متذکر شد: واقعا باید از  کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند تشکر کرده و روحیه آن‌ها را تقویت کنیم.

{jcomments on}