عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

پیام وی به شرح زیر است:
تکمیل چرخه درمان برای کیفیت‌بخشی به زندگی بیماران و رهایی آنان از مشکلات جسمی به کاری تخصصی و مجهز به دانش روز نیازمند است که این امر مهم در دستان پرتوان فیزیوتراپ‌ها قرار دارد.
یقیناً همکاران فیزیوتراپ مجریان یکی از مهم‌ترین نقش‌های جامعه پزشکی هستند که با بهره‌گیری از دانش نوین و اثربخش خود، بنیان‌گذار خدمات موثری برای باز توانی و نو توانی بیماران شده‌اند، به همین دلیل، اختصاص یک روز در تقویم سلامت کشور به‌عنوان روز فیزیوتراپی، اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت را یادآور می‌شود.
این‌جانب روز ملی فیزیوتراپی را به‌تمامی همکاران و فعالان این عرصه در سراسر استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما سلامت، سعادت و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵