کنفراس ها | سیویلیکا

مقالات مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۴ منتشر شد

مجموعه مقالات مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۴ که در سال ۱۳۹۷ منتشر شده بود با تعداد ۷ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.

مدیریت برند (Journal of Brand Management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه الزهرا (س) به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۹۴ در تهران منتشر می شود.

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱. رتبه بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران
۲. طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده بنیاد
۳. شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت
۴. تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ
۵. طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
۶. الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو