مقالات مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۴ منتشر شد
مجموعه مقالات
مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۴
که در سال ۱۳۹۷ منتشر شده بود با تعداد ۷ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
مدیریت برند
(Journal of Brand Management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه الزهرا (س) به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۹۴ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
رتبه بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران
۲.
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده بنیاد
۳.
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت
۴.
تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ
۵.
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
۶.
الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو