عمومی | دانشگاه مازندران

نشست تخصصی" حقوق و توسعه" در دانشگاه مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست تخصصی"حقوق و توسعه" با همکاری دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران و دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی در روز دوشنبه  27 فروردین در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار می شود.
براساس این گزارش، دکتر زهرا کریمی موغاری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران و دبیر این نشست با اعلام این خبر گفت: پروفسور شفر عضو هیات علمی دانشگاه هامبورگ و استاد صاحب نام در عرصه حقوق و اقتصاد، به دعوت دانشگاه مازندران به ایران سفر کرده اند و سخنران کلیدی این نشست خواهند بود. موضوع سخنرانی ایشان "چالش های نظام حقوقی در فرایند توسعه؛ اصلاحات ضروری در نظام حقوقی در جهت توسعه اقتصادی" است.
وی افزود: دکتر روشن عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و معاون سابق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر سخنرانان این نشست هستند که در مورد مشکلات حقوقی در ارتباط با ورشکستگی بنگاه ها و تاثیر آن بر فرایند توسعه سخن خواهند گفت. دکتر زهرا کریمی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، دکتر ایرج بابایی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر مجتبی قاسمی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز از دیگر سخنرانان نشست هستند که در ارتباط با اهمیت حکمرانی قانون در فرایند توسعه و چالش های نظام حقوقی و تاثیر آن بر عملکرد اقتصادی در ایران سخن خواهند گفت.
دکتر کریمی موغاری در پایان با تاکید بر اهمیت فزاینده مطالعات بین رشته ای و توجه به نقش نهادها، از جمله نظام حقوقی بر عملکرد اقتصادی، اظهار داشت: شرکت در این نشست علاوه بر پژوهشگران و دانشجویان رشته های حقوق و اقتصاد، به کلیه علاقه مندان علوم انسانی و اجتماعی نیز توصیه می شود.


روابط عمومی دانشگاه مازندران
امور رسانه های گروهی