عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدار رییس دانشکده فنی امام علی(ع) یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ تلاش برای همگرایی دانشگاه فنی و حرفه ای با بدنه اجرایی ورزش کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از اداره کل تربیت بدنی نشستی در تاریخ ۳۰/۴/ ۹۹ به منظور ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی در دانشکده فنی امام علی (ع) و هم چنین استفاده از پتانسیل های ورزشی مرکز برای استفاده دانشجویان در دانشکده فنی وحرفه ای اما علی(ع) یزد برگزار گردید.

در این نشست، آقای محامدی ریاست مرکز ضمن خیرمقدم به آقای شریعتی ، معاونین و همچنین آقای نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اظهار داشت با توجه به وجود رشته مدیریت ورزشی در این مرکز، پیشنهاد تاسیس باشگاه به سازمان مرکزی ارائه داده شد که مورد موافقت سازمان قرار گرفت ، لذا این جلسه پیرامون هماهنگی و مقدمات اخذ مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی برگزار گردیده است. هم چنین ایشان اعلام داشتند، با توجه به اینکه این مرکز از استعدادها و پتانسیل های قابل توجهی در بین دانشجویان و اساتید مجرب برخوردار است می تواند در رشد و توسعه ورزش مراکز استان مفید و موثر واقع شود.

آقای شریعتی نیز ضمن استقبال از تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی در این مرکز، ایجاد این باشگاه را نقطه عطفی در پیشرفت ورزش استان خصوصا در بین دانشجویان دانستند.

ایشان همچنین با اعلام آمادگی آن سازمان در همکاری با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشکده فنی امام علی (ع) خواستار کشف دانشجویان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی و حمایت از این دانشجویان شد.