عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بازدید نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس و رئیس بهداشت و درمان نفت از بیمارستان کنگان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر با همراهی دکتر صادق مختار پور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از این بیمارستان بازدید کردند.
در این بازدید که در راستای نشست اخیر این سه مسئول در تهران انجام شد، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه تجهیزات، امکانات و ساختمان بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر بسیار قدیمی و فرسوده شده است، بنابراین در برخی قسمت‌ها نیاز به نوسازی، به سازی، تعمیر و تامین امکانات هستیم.
نماینده مردم جنوب استان بوشهر در حاشیه بازدید از بیمارستان کنگان ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: با وجود تمام کمبودها و نواقص موجود، فعالیت پرستاران و پزشکان را می‌توان یک نوع رشادت و از جان گذشتگی خواند و از این فداکاری‌ها همیشه در جامعه به نیکی یاد خواهد شد و همه ما قدردان زحمات شما پرستاران، پزشکان و کارکنان فداکار خواهیم بود.
دکتر موسی احمدی با اشاره به مشکلات و کمبودهای بیمارستان شهرستان کنگان گفت: با جدیت نسبت به رفع مشکلات بیمارستان در سطح وزارت مربوطه اقدام خواهیم کرد تا شاهد رفع نواقص و کمبودهای این مرکز درمانی به عنوان قطب درمانی جنوب استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/ م./ص.۴۰۲۰