عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

انتخاب کتاب مرکز نشر دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان اثر برتر جایزه علامه مجلسی

به گزارش روابط عمومی به نقل از مرکز نشر حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، کتاب «کارآفرینی پایدار، موفقیت کسب و کار از طریق پایداری» اثر آقای دکتر علی عبدی جمایران، آقای دکتر حسین سلمانی و سرکار خانم مهندس سحر لطیفی به عنوان کتاب برتر در جشنواره تالیفات علمی برتر علوم انسانی و اسلامی جایزه ویژه علامه مجلسی انتخاب گردید.

جشنواره تالیفات علمی برتر علوم انسانی و اسلامی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار می گردد و هدف از آن بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، مقالات علمی، طرح های پژوهشی و کتاب های علمی ایرانی در زمینه های غیر مهندسی و در نهایت گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین این آثار می باشد. همچنین هدف مهم دیگر این جشنواره، نزدیک کردن موضوعات پایان نامه های دانشگاهی، طرح های پژوهشی، مقالات علمی و کتاب های علمی دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی در زمینه های غیر مهندسی به موضوعات مهم و اساسی کشور می باشد.
در میان شرکت کنندگان در بخش کتاب های دانشگاهی کتاب «کارآفرینی پایدار، موفقیت کسب و کار از طریق پایداری» که توسط انتشارات دانشگاه فنی و حرفه ای به چاپ رسیده، ترجمه آقای دکتر علی عبدی جمایران، آقای دکتر حسین سلمانی و سرکار خانم مهندس سحر لطیفی؛ گواهینامه کتاب برتر  این جشنواره را کسب نمود.
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای این موفقیت بزرگ را به این عزیزان و مسوولان محترم صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون مسالت می نماید.