عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

مدیران دانشگاه علوم پزشکی به ارزش های الهی و انسانی مقید هستند و برای رضای خدا و خدمت به مردم قبول مسئولیت کرده اند

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجموعه ای سالم و دارای مدیرانی است که به دنبال کار تخصصی و فنی هستند و کاملا به ارزش های الهی و انسانی مقید بوده و برای رضای خداوند و خدمات به خلق قبول مسئولیت کرده اند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در جلسه ای که به منظور تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم باغشنی برای حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین صغیرا آرزوی موفقیت نمود.
وی، نقش نهاد رهبری در دانشگاه را برگرفته از نقش بی بدیل نهاد رهبری در کشور در هدایت امور برشمرد و از همراهی و دلگرمی مسئول سابق نهاد تقدیر و از وی بعنوان انسانی وارسته و دارای سلامت نفس یاد کرد.
دکتر شیرانی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بدون وابستگی به هیچ شخص و گروهی اگر چه ممکن است لغزش هایی داشته باشند ام کج روی نمی کنند و اگر چه ممکن است اشتباه کنند ولی نیت خطا ندارند.
وی بستر لازم برای فعالیت های فرهنگی و خدمت به مردم را در دانشگاه فراهم دانست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین یادآور شد، مدیران این مجموعه در حالی قبول مسئولیت می کنند که از اعتبار بالایی بلحاظ جامعه پزشکی و درآمد بالا و فرصت کافی برای استراحت و بودن در کنار خانواده برخوردار هستند، ولی با پذیرش مسئولیت با توجه به وجود نقصان هایی بویژه در حوزه بهداشت و درمان و ضوابط و امکانات تحت یکسری هجمه هایی قرار می گیرند که حتی لازم می شود از اعتبارشان خرج کنند و از وقت استراحت و فرصت درکنار خانواده بودنشان بگذرند.
دکتر شیرانی ادامه داد: این مدیران بدون دلبستگی به پست مدیریتی قبول مسئولیت کرده اند تا برای جامعه خودشان مفید باشند لذا مسئولیت پذریشان قابل احترام است.
گفتنی است، این آئین در سی امین روز از تیرماه ۹۹ با حضور مدیر امور دفتر معاونت منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در سالن اجتماعات شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.