عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی درگذشت استاد گروه بیماری های کودکان را تسلیت گفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تاسف برانگیز مرحوم دکتر عبدالعلی خوارزمی استاد گروه اطفال این دانشگاه آورده است: تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی، خویشتن داری و خلوص نیت از صفات بارز این استاد بزرگوار و خادم جامعه بود و به یقین یاد او تا همیشه چون نگینی در آسمان علم پزشکی خواهد درخشید.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی در این پیام آورده است: درگذشت استاد فرزانه و اندیشمند، شادروان دکتر عبدالعلی خوارزمی، جامعه پزشکی و دانشگاهی کشور را در ماتمی اندوهناک فرو برد او شیفته خدمت بود و با رنگی خدایی و فارغ از همه چیز در طول عمر با برکتش تمام تلاش خود را در راه ارتقاء سلامت کودکان و تربیت دانشجویان به کار بست.

بدون تردید این واقعه اسفناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه دانشگاهی و ضایعه ای عظیم در مجموعه پزشکی کشور به شمار می رود.

اینجانب درگذشت جانگداز دکترعبدالعلی خوارزمی را به همسر و خانواده محترمش، جامعه پزشکی و مردم شریف استان  تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم خدای قادر متعال روح آن استاد ارجمند را به پاس آرامشی که همواره به کودکان بیمار و پدران و مادرانشان هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید. برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی شان صبر و بردباری مسئلت دارم.

دکتر عبدالعلی خوارزمی استاد گروه بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از عمری تلاش در عرصه علمی، پزشکی و آموزشی ۳۱ تیر ماه  دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

{jcomments on}