عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

مانور آزمون‌های متمرکز نیم سال دوم  ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیرحضوری(برخط) آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز برگزاری مانور اجباری آزمون‌ متمرکز پایان نیم سال دوم ۹۹-۹۸ به صورت غیرحضوری (برخط) در این دانشگاه خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز آزمون‌های متمرکز دانشجویان، مانور آزمایشی به منظور آشنایی دانشجویان با سامانه و نیز تایید اطلاعات از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۳۰ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۱ در حال برگزاری می‌باشد.

وی گفت: دانشجویان می‌بایست برای تایید مشخصات فردی و آزمونی خود با ورود به سامانه http://examuast.ir در این مانور آزمون شرکت کنند.

دکتر محسن محمدزاده بیان کرد: تا این لحظه (در روز دوم مانور) حدود ۸۶ هزار دانشجو (۵۷% دانشجویان) در این مانور شرکت کرده‌اند که انتظار می‌رود تا پایان روز چهارشنبه مابقی دانشجویان نیز به سامانه مربوط وارد و نسبت به تایید اطلاعات فردی و آزمونی و شرکت در نظرسنجی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: صرفاً دانشجویان مشمول آزمون متمرکز می‌بایست در این مانور شرکت کنند همچنین در صورت عدم شرکت این دسته از دانشجویان در مانور، امکان شرکت در امتحانات متمرکز برای ایشان فراهم نخواهد شد.

گفتنی است آزمون‌های متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۷مردادماه سالجاری برگزار می‌شود.