عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت عروج آسمانی پنجمین شهید مدافع سلامت استان

پیام وی به شرح زیر است:

با کمال تاسف باخبر شدیم سرکار خانم زهرا عبدالهی پرستار  شاغل در درمانگاه تامین اجتماعی گناوه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به شهادت رسیده‌اند.
خبر شهادت اولین بانوی شهید مدافع سلامت استان بوشهر، پرستار خوش‌قلب، فداکار و ایثارگر شاغل در درمانگاه تامین اجتماعی گناوه، شهیده زهرا عبداللهی که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کووید ۱۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید این‌جانب و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.
بدون شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است چراکه با فقدان آن‌ها جامعه و مردم از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
امیدوارم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس منحوس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیز هم استانی به ویژه همکارانم در حوزه سلامت استان نباشیم.
این‌جانب با قلبی سرشار از اندوه، عروج پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر را به خانواده داغدار وی، جامعه پرستاری استان، مردم شریف استان بوشهر و شهرستان گناوه و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن زنده‌یاد علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

انتهای پیام/ م.پ ۱۰۲۵