عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

کمک‌های شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس تحویل بیمارستان دیر شد

سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در گفت‌وگو با روابط عمومی بیمارستان امام هادی (ع) دیر اظهار داشت: با توجه به نیاز این مرکز درمانی به تجهیزات تنفسی از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس درخواست تهیه وسایل مورد شد که با پیگیری ارزشمند و موثر دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر این مجموعه اقدام به تهیه برخی از تجهیزات کرد.
وی ضمن ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های موثر شورای راهبردی به این مرکز درمانی بیان کرد: با همکاری وزارت بهداشت، شورای راهبردی منطقه پارس و تلاش‌های نماینده مجلس در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی بخش‌های اتاق عمل و زایشگاه با همکاری نهادهای مختلف باشیم.
دکتر مختار پور با اشاره به کمک‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه به بیمارستان دیر گفت: این کمک‌ها در راستای تقویت بخش مراقبت‌های تنفسی است و شامل ۱۴ دستگاه می‌شود.
وی بابیان اینکه ارزش این تجهیزات مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان است افزود: دو دستگاه تنفس مصنوعی، دو اکسیژن ساز پرتابل، دو دستگاه نبوالیزر، دو عدد پالس اکسی متر، دو دستگاه مانیتور علائم حیاتی، دو دستگاه ساکشن دو شیشه و دو عدد تخت ICU از طرف شورای راهبردی به ما در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اهداء شد.
وی تصریح کرد: ما به خوبی واقفیم که در این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این کمک‌ها تا چه حد برای ما موثر است بنابراین از این عزیزان متشکریم و انتظار داریم همچنان در کنار ما باشند و نیازمندی‌های اساسی ما را برای ارائه خدمات گسترده‌تر و با کیفیت بالاتر به مردم، تامین کنند.
شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود پکیج تجهیزات پزشکی موردنیاز بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر را تهیه و به این مرکز درمانی اهدا کرد.
انتهای پیام/ ع.الف - ۵۰۱۰-