عمومی | پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران

پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پی درگذشت دکترمحمدرضا سعیدی

دکتر فتوحی در پیامی درگذشت دکتر محمدرضا سعیدی استاد برجسته و سرآمد در علم شیمی و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت .



متن پیام به شرح زیر می باشد :
اوست زنده پاینده
درگذشت دوست و همکار عزیز جناب آقای دکتر محمدرضا سعیدی، بار دیگر داغ دل خانواده دانشگاه صنعتی شریف را تازه کرد. استاد برجسته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف و سرآمد علمی و آموزشی کشور دانشمندی فرهیخته که بر هیچ یک از شیمیدان‌های پیشگام و پیشتاز کشور پوشیده نیست که ایشان استادی نمونه و شیمیدانی برجسته، فرهیخته، اخلاقمدار، متواضع، پرتلاش بود و خدمات ارزشمندی به جامعه علمی، به ویژه جامعه علمی شیمی کشور عزیزمان ایران کرد .
ضایعه فقدان این دانشمند فرهیخته و استاد فرزانه را که عمر خود را صرف تربیت نسل جوان و پرورش استعداد دانشجویان کرد را به جامعه فرهیخته دانشگاهی و خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می‌گویم. نام نیک این استاد فرهیخته، در سپهر علم و فرهیختگی همچون خورشید خواهد درخشید و سند افتخاری در تاریخ علم شیمی کشور خواهد بود راهش پررهرو باد .

پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران نیز با ابراز تاسف ضایعه فقدان این استاد فرهیخته و اخلاقمدار را به جامعه علمی، دانشگاه صنعتی شریف و خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت می گوید.