انتشار مقالات هشتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
مقالات هشتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۹ توسط انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۲۱۶ مقاله شامل ۲۱۰۰ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- دانش آموزان
- یادگیری
- زنان
- خانواده
- کیفیت زندگی
- افسردگی
- کودکان
- تاب آوری
- دانش آموز
- خودکارآمدی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از هشتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران به صورت زیر می باشد:
۱. همسر آزاری
۲. کودک همسری و علل و عوامل آن
۳. تاب آوری و تاثیر مثبت آن در کاهش آسیب های اجتماعی زنان و جامعه
۴. طلاق عاطفی
۵. نقش زبان ریاضی در آموزش برنامه درسی ریاضی
۶. رویکرد حل مساله در برنامه درسی ریاضی
۷. بررسی محتوای آموزشی فنی و حرفه ای با امکان سنجی نیاز های بازار کار (مورد مطالعه : هنرستان پسرانه غیر دولتی پسرانه آمل)
۸. بررسی رابطه مهارت های حل تعارض و تمایزیافتگی خود با رضایت زناشویی در زنان متاهل ساکن منطقه ۵ تهران
۹. تاثیر غذای سالم
۱۰. تعلیم و تربیت در اسلام
۱۱. آسیب شناسی انسجام اجتماعی با رویکرد اخلاقی با تاکید بر سوره مبارکه همزه۱
۱۲. بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر افزایش یا کاهش انگیزه تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
۱۳. تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان
۱۴. تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی لیپمن
۱۵. تبیین ابعاد شخصیت امام رضا (ع) و مبانی قرآنی روایات منقول از حضرت در اصول دین
۱۶. بررسی مسئولیت کیفری صغار و جایگاه قانونی مسئولیت کیفری دفعی و تدریجی صغار در قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲
۱۷. رابطه جو سازمانی با شوخ طبعی، تاب آوری و تعهد سازمانی در کارکنان اداره تعاون شهر زنجان
۱۸. بررسی نقش بازی در بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی
۱۹. تحلیل ساختاری فریبکاری درسی در نظام آموزشی
۲۰. بررسی اثر بخشی آموزش چشم انداز زمان بر کاهش علائم اختلال اضطراب فراگیر دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم
۲۱. طلاق عاطفی و ملاحضات نظری
۲۲. تاثیر روش آموزشی یادگیرنده محور بر درک و یادگیری دانش آموزان
۲۳. بررسی اثربخشی معنویت درمانی بر بهبود کیفیت زندگی افراد وابسته به مواد مخدر
۲۴. اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری برکمالگرایی و بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک اتیسم منطقه ۳ شهر تهران
۲۵. رابطه نگرش به ایدز و رضایت از سلامتی در دانش آموزان دختر ۱۴ تا ۱۷ ساله شهر زاهدان
۲۶. تاثیر قدرت خودتنظیمی تحصیلی و توانایی سازش یافتگی دانش آموزان بر سلامت روانی آنان
۲۷. اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر افسردگی و راهبردهای تنظیم هیجانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم
۲۸. تبیین تربیت دینی نسل نوجوان
۲۹. علوم تربیتی و عوامل اجتماعی موثر در بروز خشونت
۳۰. نقش ویژگیهای ۶ عاملی شخصیت و اعتیاد به اینترنت در پیش بینی طلاق عاطفی
۳۱. مقایسه ی ابعاد شخصیتی در بین رانندگان اتوبوس، کامیون و سواری های درون شهری و برون شهری شهر رشت
۳۲. رابطه ی دانش مدیریت کلاس درس با راهبری آموزش معلمان
۳۳. نقش هوشمند سازی مدارس برمیزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آسیب دیده شنوایی شهرستان بروجرد
۳۴. بررسی رابطه بین سلامت روان اولیاء با میزان پرخاشگری و افسردگی در مقطع ابتدایی دخترانه
۳۵. بررسی تفاوت امید به تحصیل در بین دانش آموزان دختر دارای مادران شاغل و خانه دار در مقطع دوره متوسطه اول
۳۶. نقش چابکی سازمانی در سازمانهای امروزی
۳۷. مقایسه راهبردهای شناختی هیجان، سبک حل مسئله و صمیمیت زناشویی در افراد سیگاری و غیر سیگاری
۳۸. رابطه تاب آوری و طرح واره های ناسازگار اولیه در دانشجویان دانشکده رفاه
۳۹. پیش بینی رضایت مندی زناشویی بر اساس تاب آوری و ویژگی های شخصیتی دانشجویان دانشکده رفاه
۴۰. وضعیت استفاده آسیب زا از تلفن همراه در بین دانش آموزان
۴۱. واکاوی روابط در فیلم ابد و یک روز بر مبنای مدل اعتبار بخشی انسانی ویرجینیا ستیر
۴۲. تاثیر برنامه هنردرمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان در خود مانده ۱۲-۶ ساله
۴۳. نقش والدین ومسئولین مدارس در جهت کاهش مشکلات تربیتی دانش آموزان
۴۴. خانواده و زندگی زناشویی
۴۵. رابطه باورهای مذهبی و سطح اخلاقی مردان با اعمال خشونت های فیزیکی علیه زنان در کارکنان مرد بیمارستانهای شهر قزوین
۴۶. آموزش نابینایان
۴۷. تبیین جایگاه و نقش تعلیم و تربیت اسلامی در مواجهه با مسئله ی اخلاق در مدارس:تلاشی برای دسترسی به رویکرد تربیتی مناسب در بعد نظری،هنجاری و آموزشی
۴۸. آسیب اجتماعی اینترنت و فضای مجازی دانش آموزان و نقش معلم در کنترل یا کاهش آن
۴۹. مقایسه سطح سرسختی روانشناختی در زنان دور از همسر و در کنار همسر
۵۰. افزایش دلبستگی دانش آموزان به مدرسه و کاهش آسیب های اجتماعی
۵۱. بررسی رابطه ی بین برنامه ی درسی پنهان و هویت اجتماعی دانش آموزان با نقش واسطه ای تربیت اخلاقی
۵۲. بررسی نگرش معلمان دوره ی ابتدایی در ارتباط با آموزش مراقبت های جنسی به کودکان
۵۳. بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر ابراز وجود و عزت نفس دانش آموزان دختر سال اول متوسطه ناحیه یک شیراز
۵۴. اثربخشی یادگیری ترکیبی برتفکر علمی وانتقادی یادگیرنده درنظام آموزش عالی
۵۵. بررسی ارتباط سبک های فرزندپروری و حمایت خانوادگی با خودکارآمدی خلاق در دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر خرم آباد سال ۱۳۹۷
۵۶. تربیت کودکان با تعالیم اسلامی
۵۷. تحلیل محتوای کتاب درسی جدیدالتالیف ریاضی پایه پنجم بر اساس عوامل پژوهش ویلیام رومی
۵۸. تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آموزش علوم دوره ابتدایی
۵۹. مقایسه نگرش دینی در فرزندان دخترخانواده های شاهد و عادی
۶۰. شیوه های مقابله با استرس در افراد معتاد و غیر معتاد شهر اهواز
۶۱. فرصت ها و تهدید ها و ارائه راهکارهای شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۱۳۹۸
۶۲. مقایسه سرسختی روانشناختی و سبک های مقابله ای در معتادان شاغل و غیر شاغل عضو گروه NA شهر سپیدان
۶۳. بررسی رابطه ذهن آگاه ی و تنظیم شناختی هیجانبا کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور اشنویه
۶۴. مقایسه تاثیر مداخله تحریک مغناطیسی فرا جمجمه ایی مغز با دستگاه بتا وان و درمان ترکیبی دارو و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه ایی مغز برکاهش علائم وسواس فکری- عملی
۶۵. رابطه اخلاق حرفه ای و موفقیت شغلی کارکنان آموزشکده های فنی و حرفه ای سبزوار
۶۶. بررسی ارتباط بین اهمال کاری شغلی پرستاران با اخلاق حرفه ای و حمایت اجتماعی
۶۷. بررسی تطبیقی اثربخشی آموزشی( معلم، کلاس، روش تدریس) درکشور های مختلف
۶۸. مدیریت و رهبری تحول در نظام نوین جهانی
۶۹. بررسی رابطه ی بین انواع سبک های تصمیم گیری مدل چهاربعدی رابینز با خلاقیت و نوآوری مدیران
۷۰. تاملی بر انواع سبک های یادگیری فراگیران و نقش آن در فرآیند آموزش و تدریس
۷۱. نقش واسطه ای سبک های مقابله ای در رابطه بین سبک فرزندپروری ادراک شده و اعتیاد به اینترنت
۷۲. بررسی نقش برنامه ریزی آموزشی بر کاهش ناهنجاری های اجتماعی دانش آموزان
۷۳. چگونگی آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان با استفاده از اصول روانشناسی
۷۴. تاثیر قصه و قصه گویی بر کودکان بر اساس اصول روانشناسی
۷۵. تکنیک های مبتنی بر رویکرد مشاوره ای کوتاه مدت راه حل محور
۷۶. مقایسه ذهنیت های ناکارآمد در افراد دارای گرایش به خیانت و عادی
۷۷. بررسی رابطه سبک های دلبستگی مادر و اضطراب کودک دختر در مراکز پیش دبستانی شهر بندرعباس
۷۸. پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس مولفه های کمال گرایی در دانشجویان دانشگاه شاهد
۷۹. بررسی اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری برتنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دانش آموزان دختر مبتلا به اختلال خوردن
۸۰. اثربخشی معنادرمانی گروهی بر اضطراب مرگ و احساس تنهایی مردان سالمند
۸۱. بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
۸۲. بررسی آسیب اجتماعی اعتیاددربین نوجوانان و بهره گیری از روش های تربیتی اسلام در پیش گیری از آن
۸۳. بررسی برنامه ریزی درسی در دوره ابتدایی
۸۴. اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی، تاب آوری و فرزندپروری ذهن آگاهانه بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
۸۵. رابطه سبکهای فرزندپروری ادراک شده والدین با سلامت روانی و موفقیت تحصیلی نوجوانان
۸۶. بررسی کیفیت زندگی با توجه به پایگاه اجتماعی – اقتصادی در شهرستان پلدختر
۸۷. اثربخشی آموزش گروه ی مهارت حل مسئله بربهبود کیفیت زندگی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد
۸۸. بررسی تاثیر روانشناختی گفتمان خانواده در محیط آموزش ابتدایی
۸۹. تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر انگیزش شغلی معلمان
۹۰. بررسی عوامل آسیب زای تربیت دینی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر مریوان و ارائه راهکارهای آن
۹۱. بررسی رابطه بین اخلاق کاری با شادکامی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان
۹۲. مقایسه اثربخشی آموزش های هوش سازمانی، مهارتهای زندگی در محیط کار و توانمندسازی کارکنان بر بهره وری سازمانی و جامعه پذیری سازمانی در کارمندان دارای استرس شغلی
۹۳. مقایسه اثربخشی آموزش های هوش سازمانی، مهارتهای زندگی در محیط کار، توانمندسازی کارکنان بر رضایت شغلی و فرهنگ سازمانی کارکنان دارای استرس شغلی
۹۴. اثربخشی آموزش های هوش سازمانی، مهارت های زندگی در محیط کار، توانمندسازی کارکنان بر سبک زندگی سلامت محور کارکنان دارای استرس شغلی
۹۵. مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های زندگی در محیط کار و توانمندسازی کارکنان بر جامعه پذیری سازمانی کارکنان دارای استرس شغلی
۹۶. نقش رفتار سازمانی مثبت گرا بر عملکرد سازمانی و اخلاق حرفه ای با میانجی گری سکوت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه
۹۷. بررسی نقش و ارتباط استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان مرودشت
۹۸. مقایسه سازگاری زناشویی در زنان نابارور و بارور شهر شیراز
۹۹. واکاوی موانع و چالش های هوشمندسازی مدارس مقطع ابتدایی ارومیه
۱۰۰. مهارت های ارتباطی برای کتابدارن (مطالعه موردی: کتابخانه دانشکده دامپزشکی شهرستان آمل )
۱۰۱. تحلیل محتوای کتب فارسی خوانداری دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم، ششم)بر اساس شاخص فلش
۱۰۲. تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی چاپ ( ۱۳۹۸)به روش ویلیام رومی
۱۰۳. اثربخشی آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
۱۰۴. بررسی ارتباط بین هویت اخلاقی و معنوی با رشد پس از سانحه
۱۰۵. اثر بخشی برنامه درسی کارافرینی در رشد و پرورش ویژگی های کارافرینانه دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه تبریزدرسال ۱۳۹۷
۱۰۶. بررسی میزان کارآیی بیرونی دانش آموختگان رشته های قالب سازی ، تاسیسات و حسابداری دانشکده فنی و حرفه ای تبریز در سالهای ۱۳۹۵تا ۱۳۹۷
۱۰۷. آموزش تنظیم هیجانی، راهکار کاهش میزان ترک از منزل دختران
۱۰۸. سازوکارهای دفاعی (همانندسازی، سرکوبی، انکار، واکنش وارونه) در (بوستان و گلستان سعدی)بر اساس نظریه ی روانکاوی زیگموند فروید
۱۰۹. بررسی دیدگاه کتابداران در زمینه استفاده از رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری دانش در کتابخانه های عمومی شهر قم
۱۱۰. آسیب شناسی مدیریت آموزشی در آموزش و پرورش ایران
۱۱۱. تاثیر معنویت در محیط کار بر افزایش انگیزه شغلی کارکنان اداره بهداشت، امداد و درمان
۱۱۲. بررسی رابطه بین توانایی شناختی، کنترل عاطفی و هوش هیجانی با سلامت روان زنان مطلقه تحت پوشش بهزیستی سبزوار
۱۱۳. بررسی جایگاه آب و حفاظت از آن در قرآن و سیره اهل بیت
۱۱۴. آسیب شناسی فضای مجازی در دانشگاه فرهنگیان
۱۱۵. رابطه آموزش مجازی و خلاقیت دانش آموزان پیش دبستانی ارومیه
۱۱۶. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی، خودکشی و تعارضات زناشویی زوجین مراجعه کننده به کلینیک های شهر یاسوج
۱۱۷. بررسی اثربخشی آموزش مثبت نگر بر پیوند با مدرسه در دانش آموزان ابتدایی
۱۱۸. مقایسه کیفیت زندگی زنان سالمند فعال و غیر فعال با تاکید بر فعالیت بدنی شهر قم
۱۱۹. بررسی رابطه تنیدگی تحصیلی ادراک شده و خودکارآمدی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان
۱۲۰. ساخت و اعتباریابی ازمون استروپ برای اختلال تریپانوفوبیا
۱۲۱. مطالعه مولفه های نشاط و شادی در شعر حافظ شیرازی
۱۲۲. پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر دانش آموزان بر اساس سرسختی روان شناختی، سبک های مقابله ای و انعطاف پذیری روانشناختی
۱۲۳. تاثیر آموزش مهارت های هیجانی- اجتماعی بر بهزیستی اجتماعی دانش آموزان
۱۲۴. تاثیر آموزش مهارت های هیجانی-اجتماعی به معلم بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
۱۲۵. اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر تنظیم هیجانات و دلزدگی زناشویی زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهرستان شیروان
۱۲۶. بررسی نقش آموزش مهارت تفکر انتقادی به دانش آموزان نوجوان در کنترل آسیب های اجتماعی نوپدید
۱۲۷. روش شناسی تربیت علوی
۱۲۸. چالش های مردان همجنسگرای ایرانی
۱۲۹. اثربخشی تدریس به شیوه معکوس بر درس ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی
۱۳۰. بررسی نگرش به آسیب های اجتماعی بر اساس وضعیت خانوادگی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه
۱۳۱. بررسی تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در بین مدیران کتابخانه های شهر بیرجند
۱۳۲. بررسی نقش الگوهای سخت انضباطی مدارس بر کنترل خشم و پرخاشگری در دانش آموزان
۱۳۳. بررسی رابطه مذهب و سلامت روان زنان شاغل در بیمارستان
۱۳۴. تاثیر صلاحیت های حرفه ای معلمان در میزان یاددهی- یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی
۱۳۵. رابطه کودک آزاری و نارسایی هیجانی با کیفیت زندگی کودکان پیش دبستان شهر ماهشهر
۱۳۶. ارزیابی مقایسه ای ادراک دانشجویان از کیفیت فرایند یاددهی -یادگیری در دانشگاه محل تحصیل خود
۱۳۷. بررسی مقایسه ای مفهوم تربیت از دیدگاه اسلام و رسو
۱۳۸. بررسی نقش حمایت های خانواده و مدرسه در رشد و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان
۱۳۹. درس پژوهی به عنوان رویکرد نوین روش تدریس در مدارس ایران
۱۴۰. بررسی تفاوت های رایج بین روش تدریس درس پژوهی و اقدام پژوهی
۱۴۱. بررسی نقش پذیرش کلیشه جنسیتی و باور به دنیای عادلانه برای خود در پیش بینی افکار خودکشی دانشجویان سال آخر تحصیلی
۱۴۲. بررسی رابطه والدگری معکوس با همدلی شناختی، همدلی عاطفی و تاب آوری در دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران
۱۴۳. تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه دانش سواد جسمانی کانادا (۲-PLKQ) در کودکان ۸ تا ۱۲ ساله شهرستان میانه
۱۴۴. تبین مولفه های موثر، آسیب ها و موانع مشارکت اجتماعی وفرهنگی زنان
۱۴۵. آموزش پیش از دبستان
۱۴۶. نقش آموزش بر ارزشهای اخلاقی در دانشگاه
۱۴۷. خشونت علیه زنان
۱۴۸. بررسی سبک زندگی و رابطه آسیب شناسی اجتماعی خانواده
۱۴۹. ارتباط حمایت اجتماعی و تنظیم هیجان در سلامت روان دانش آموزان تیزهوش
۱۵۰. تعیین نقش خودکارآمدی معلمان بر احساس خستگی و بی انگیزگی تدریس معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۸
۱۵۱. طراحی معماری فرهنگ سرای شهر ایلام با رویکرد توسعه فرهنگ کردی
۱۵۲. نقش زنان و خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطالعه ی موردی فراردختران از منزل
۱۵۳. تاثیر شاخص توده بدنی بر شایستگی حرکتی کودکان ۵-۱۳ سال شهر تهران
۱۵۴. تعیین نقش ادراک از کلاس بر خودکارآمدی خلاق دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان اسلام آباد غرب در سال تحصیلی ۹۸-۹۹
۱۵۵. اثربخشی آموزش زندگی خانواده بر صمیمیت زناشویی و رضایت جنسی
۱۵۶. بررسی اثربخشی آموزش از طریق الگودهی ویدئویی بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان نوجوان
۱۵۷. نقش سبک های هویت و مذهب در میزان مصونیت نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی
۱۵۸. راهنمایی و مشاوره تحصیلی رشته هنر
۱۵۹. ارزیابی کارگاه های آموزشی توانمند سازی زوجین با رویکرد حل تعارض
۱۶۰. نقش روانشناسان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی
۱۶۱. بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی با سازگاری اجتماعی در میان دانشجویان دختر و پسر
۱۶۲. بررسی سواد سلامت روان نسبت به افسردگی در ایران
۱۶۳. امنیت اقتصادی زنان با رویکرد اقتصادی اسلام به مهریه
۱۶۴. حمایت اقتصادی اسلام از زن با رویکرد اقتصادی به شیر دادن
۱۶۵. نقش تربیتی زنان به نحو ارتباط گفتاری و رفتاری با تاکید بر آیات و روایات
۱۶۶. جایگاه زن از نگاه فمینیسم و قرآن
۱۶۷. معرفی روش های شاخص و نوین در تدریس به همراه بررسی محاسن و محدودیت های آن ها در یادگیری
۱۶۸. نقش مشاور در ایجاد انگیزه برای دانش آموزان جهت حضور فعال در مدرسه
۱۶۹. مروری بر فرزندپروری و برنامه آموزش والدین در طبقات اقتصادی-اجتماعی پایین
۱۷۰. مقایسه نگرش های ضد چاقی آشکار و ضمنی در دختران و پسران مقطع ابتدایی شهر تهران
۱۷۱. مقایسه پدیده قلدری اینترنتی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع دوره دوم متوسطه شهر تهران
۱۷۲. بررسی رابطه بین سلامت روانی رانندگان و تصادفات جاده ای
۱۷۳. بررسی پیش بینی رابطه خودکارآمدی در تنظیم هیجان و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان
۱۷۴. بررسی اپیدمیولوژیک مددجویان با شکایت درگیری و خشونت در اورژانس پیش بیمارستانی شیراز سال ۱۳۹۸
۱۷۵. هوش چندگانه گاردنر در آموزش مجازی
۱۷۶. ارائه ی مدلی از برنامه ی آموزش فلسفه به کودکان بر اساس مبانی اسلامی
۱۷۷. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و نشخوار فکری دانشجویان وابسته به سیگار
۱۷۸. اختلالات مرتبط با مصرف مواد: بررسی مدار پاداش از دیدگاه نوروسایکولوژی
۱۷۹. ارتباط شبکه های اجتماعی مجازی با تربیت شهروندی
۱۸۰. بررسی خلاقیت دانش آموزان با نگرش های فرزندپروری والدین در مدارس مقطع دبیرستان شهرستان ارومیه
۱۸۱. اهمیت و ضرورت انگیزه تحصیلی در دوره ابتدایی
۱۸۲. نقش آفرینی تعلیم و تربیت در پیشگیری از آسیب های فرهنگی در ایران
۱۸۳. تاثیر ورزش بر سلامت زنان و خانواده
۱۸۴. معیارهای جوانان برای انتخاب همسر: یک مطالعه مقطعی در شیراز
۱۸۵. تعیین سطح آگاهی ، نگرش و عملکرد افراد تراجنسی نسبت به (HIV) در شیراز ، ایران
۱۸۶. بررسی علل طلاق در زوجین تازه ازدواج کرده در شهر شیراز
۱۸۷. تاثیر شبکه های اجتماعی سلبریتی ها بر مدیریت بدن زنان شهر تهران
۱۸۸. رابطه سبک های فرزندپروری با عملکرد تحصیلی، شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه ادیب
۱۸۹. پیش بینی سلامت اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و احساس تنهایی در دبیران مقطع متوسطه شهر ساری
۱۹۰. رابطه حمایت اجتماعی و تاب آوری با احساس تنهایی و اضطراب مرگ در بیماران مبتلا به سرطان
۱۹۱. مقایسه یادگیری مشارکتی با یادگیری سنتی از نظر تاثیر بر پیشرفت تحصیلی در مقطع ابتدایی شهرستان کرمانشاه
۱۹۲. بررسی مقایسه آسیب شناسی رفتاری دانش آموزان متوسطه استان اردبیل(مطالعه موردی شهرستان نمین)
۱۹۳. ارتقای سطح پیشرفت دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در مدرسه با توجه به خود کارایی معلمان
۱۹۴. ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه خودآگاهی هیجانی و رابطه آن باتمایزیافتگی خود در دانشجویان
۱۹۵. تاثیر روش تدریس ونوع ارزشیابی برخلاقیت وقوه تخیل در دانش آموزان ابتدایی
۱۹۶. تاثیرخشونت وتنبیه معلم برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
۱۹۷. بررسی ارتباط کلاس های آموزش قبل از ازدواج و پایداری خانواده از نظر زوج های جوان در شهر بابل
۱۹۸. بررسی تاثیر آموزش وپرورش پیش دبستانی بر هوش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر سقز
۱۹۹. بررسی علل پرخاشگری در کودکان و راه کار های مدیریتی آن
۲۰۰. بررسی کیفیت زندگی و عوامل موثر بر آن در بیماران مبتلا به میاستنی گراویس
۲۰۱. بررسی رابطه کمال گرایی و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان متوسطه دوم شهر یزد
۲۰۲. بررسی آسیب های فردی و خانوادگی طلاق از منظر قرآن و روانشناسی و ارائه راهکارهای آن
۲۰۳. بررسی نقش مهارت های ارتباطی با صمیمیت زناشویی در مردان دانشجو
۲۰۴. رابطه وضعیت اقتصادی خانواده با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان خاش
۲۰۵. چگونگی ورود ذیحساب به ادبیات مالی کشور و نقش آن در اقتصاد
۲۰۶. جایگاه قانونی ذیحسابان در دستگاه های دولتی
۲۰۷. تاثیر خانواده بر نقش آموزی جنسیتی زنان
۲۰۸. آسیب شناسی خالکوبی از منظر روانشناسی، علوم پزشکی، جامعه شناسی، فقه و حقوق اسلامی
۲۰۹. بررسی تاثیر روش های نووین تدریس بر یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان خاش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸
۲۱۰. بررسی رابطه سنخ شخصیتی با گرایش به جنس مخالف در دانش آموزان پایه اول مقطع متوسطه دوره دوم ناحیه یک شهر زاهدان
۲۱۱. مقایسه خودپنداره مربوط به مدرسه و تمایل به خودکنترلی در دختران و پسران
۲۱۲. پیش بینی نظم جویی شناختی هیجان و شادکامی بر اساس عاطفه مثبت و منفی با نقش میانجی خود تنظیمی در دانش آموزان
۲۱۳. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش افسردگی، استرس و اضطراب دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر بوشهر
۲۱۴. پیش بینی سلامت روان براساس جو عاطفی خانواده و سازگاری اجتماعی در نوجوانان
۲۱۵. بررسی نقش واسطه ای خوش بینی در رابطه سلامت روان و رضایت زناشویی زنان شهرستان میانه
۲۱۶. بررسی ادراک بینایی- فضایی در دانش آموزان مبتلا به اختلال خواندن و اختلال ریاضی شهر تهران