اولین جلسه شورای آموزشی پژوهشی و برنامهریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در سال 1397 برگزار شد
اولین جلسه شورای آموزشی پژوهشی و برنامهریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در سال 1397 برگزار شد
اولین جلسه شورای آموزشی پژوهشی و برنامهریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان با حضور اعضاء،یکشنبه نوزدهم فروردین 1397، رأس ساعت 30/9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در محل سالن جلسات این مرکز آغاز شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر مراد سپهوند رییس مرکز، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه پرسنل مرکز و دیگر هموطنان، ابراز امیدواری نمودند که در سال نو بتوانیم برای آبادانی استان و کشور عزیزمان تلاش بیشتری داشته باشیم.
ایشان اظهار داشتند «در سالی که گذشت مرکز تحقیقات لرستان یکی از موفقترین دوران کاری خود را تجربه نموده و در سال ۱۳۹۶ طبق نظر گروه ارزیابی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مرکز لرستان در بسیاری از شاخصهای ارزیابی بالاتر از متوسط و در برخی شاخصها همچون نگهداری و صیانت از املاک و مستقلات در رتبه عالی ارزیابی شده است. همچنین در سال گذشته با تلاش و همت پرسنل، مرکز لرستان توانسته در کنار انجام فعالیتهای تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی، در بحث درآمدزایی نیز موفق باشد.» و برای کسب این موفقیتها به کلیه پرسنل مرکز تحقیقات لرستان تبریک گفتند و از همراهی و همدلی آنها قدردانی کردند همچنین از کلیه مسئولین و کارکنان مرکز خواستند تا تمام فعالیتها وتصمیماتشان در راستای رسالتها و اهداف سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور باشد.
دکتر سپهوند در این جلسه نیز بر کاربردی و تقاضا محور نمودن هرچه بیشتر فعالیتهای پژوهشی، آموزشی و ترویجی تاکید کردند و اظهار داشتند این فعالیتها میبایست براساس نیازهای ذینفعان و بهرهبرداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی باشد و اثربخشی آنها که همان حصول نتیجه مثبت نزد بهرهبرداران است، مورد توجه ویژه مسئولین و محققین مرکز قرار گیرد. ایشان در ادامه صحبتهای خود مشکلات موجود در این زمینه را برشمرده و برای بر طرف کردن آنها راهکارهای زیر را به جلسه ارائه دادند و پیشنهاد کردند که محققین و مسئولین پژوهشی و آموزشی مرکز با دانشگاهها و مراکز علمی و اجرایی استان ارتباط بیشتری داشته باشند
در ادامه این جلسه هرکدام از اعضاء،نظرات و پیشنهادهای خود را مبنی بر شتاب بیش از پیش فعالیت های پژوهشی و آموزشی را به جلسه ارائه دادند و در پایان موضوعات تکمیل فرم پیشبینی عملکرد سال 97 مرکز ، فعالسازی شورای بخشهای تحقیقاتی و ارائه نتایج طرحهای تحقیقاتی خاتمه یافته در قالب سخنرانی و با حضور مسئولین و کارشناسان بخش اجرایی متناظر مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.
یادآور می شود در بخش پایانی این نشست از دکتر مجید توکلی به خاطر کارشناسی فیلم مستند "سوال"، برنده لوح تقدیر و جایزه دوم فیلم و سرکار خانم دکتر پروین رامک، نویسنده نشریه فنی " نعناع فلفلی" و برنده تندیس، دیپلم افتخار و جایزه بهترین نشریه جشنواره دوسالانه شهید آوینی در بخش کشاورزی، تقدیر و قدردانی بعمل آورده شد . روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان