عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

تشکیل اولین جلسه شورای عالی نظارت بر عملکرد استان های نظام مهندسی

اولین جلسه شورای عالی نظارت بر عملکرد استان های نظام مهندسی به ریاست مهندس خرم در محل سازمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، اولین جلسه شورای عالی نظارت بر عملکرد استان های سازمان نظام مهندسی ساختمان به ریاست مهندس احمد خرم در محل سازمان تشکیل شد.

مهندس احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این جلسه بر اهمیت عملکرد استان ها برای پیاده سازی اهداف قانون نظام مهندسی ساختمان و آیین نامه های مربوطه تاکید کرد و در ادامه از راه اندازی دفتر نظارت بر عملکرد استان ها  برای اجرای بند «ت» ماده ۱۱۶ آیین نامه اجرایی قانون خبر داد.

وی، تشکیل شورای عالی نظارت بر عملکرد استان های سازمان نظام مهندسی ساختمان را به منظور تدوین سیاست های لازم برای بهتر اجرا شدن بند «پ» و «ت» ماده ۱۱۶ آیین نامه و هماهنگی های لازم با شورای مرکزی عنوان کرد.

در همین حال، دکتر محمدرضا جواهرى رییس دفتر نظارت بر عملکرد استان های سازمان نظام مهندسی ساختمان، نظام مند کردن، یکپارچه سازی و ایجاد وحدت رویه در بخشی از امور استان ها، افزایش رضایت و اعتماد عمومی، شناسایی اقدامات ارزشمند استان و انتقال آن به سایر استان ها و تهیه دستورالعمل نظارت به منظور پایش عملکرد استان ها با همکاری روسا و هیات مدیره های استان ها را از جمله اهداف راه اندازی این دفتر اعلام کرد.

در این جلسه پیش نویس دستورالعمل نظارت بر عملکرد استان های سازمان نظام مهندسی ساختمان قرائت و اعضا دیدگاه ها و نظرات خود را در این باره مطرح کردند. همچنین مقرر شد از ظرفیت های اعضای شورای مرکزی در این زمینه استفاده شود.