کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

مقالات سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ توسط انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۱۹۷ مقاله شامل ۱۹۷ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- ورزش همگانی
- ورزش
- دبیران تربیت بدنی
- رضایت شغلی
- روزنامه نگاران ورزشی
- اوقات فراغت
- بهره وری
- قصد خرید
- بازاریابی ورزشی
- فوتبال




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران به صورت زیر می باشد:
۱. بررسی میزان آمادگی اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در پذیرش مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و مقایسه آن با چند رشته منتخب
۲. مدیریت ورزشی
۳. بررسی اهمیت و نقش بازاریابی در مدیریت ورزشی
۴. ارتباط بین عوامل روانی و رفتار خرید مصرف کنندگان ورزشی فروشگاه های لوازم ورزشی شهرتهران
۵. رویکرد کیفیت زندگی و توسعه انسانی بر مبنای سلامت و بهداشت
۶. مقایسه رویکردهای مدیریت داوطلبان ورزشی در ادارات تربیت بدنی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
۷. بررسی موانع خانوادگی-توانمندی ها، اجتماعی- فرهنگی و ساختاری و حضور زنان در فعالیت های ورزشی
۸. بررسی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری استان چهارمحال وبختیاری از دیدگاه مدیران ورزشی و گردشگری استان
۹. بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد رودان با تاکید برفعالیت های ورزشی
۱۰. مدیریت اقتصاد مقاومتی در بازاریابی ورزشی در ایران
۱۱. بررسی رابطه هوش هیجانی با سبک های رهبری(تلفیقی، امرانه، آزاد منشانه) در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان
۱۲. تبیین مدل مفهومی توسعه کارآفرینی در ورزش (مطالعه موردی: شهر قم)
۱۳. رابطه بین انگیزه ی مشارکت ورزشی با شادابی دختران مدارس متوسطه شهرستان رودان
۱۴. هنجاریابی ابزار تعیین عوامل کلیدی موفقیت درمدیریت ریسک مدیران تربیت بدنی دانشگاه پیام نور
۱۵. مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی
۱۶. تحلیل محیطی تجارت الکترونیک در ورزش کشور
۱۷. ارتباط تعارض نقش با مشتریمداری و عملکرد شغلی مربیان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک
۱۸. بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی در صنعت ورزش
۱۹. عوامل مشتری مداری در باشگاه های کشتی شهر تهران
۲۰. ارتباط کارافرینی فناورانه و کارفرینی سازمانی با یهره وری هیات های ورزشی استان گلستان
۲۱. آسیب شناسی الگوهای فرهنگی رایج در میان تماشاگران ورزش فوتبال
۲۲. تدوین برنامه راهبردی اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین در حوزه ورزش
۲۳. شناسایی موقعیت و تدوین راهبردهای توسعه ورزش در هیات ورزشهای همگانی شهرستان اراک
۲۴. عوامل موثر و بازدارنده از مشارکت در فعالیت های ورزشی-تفریحی
۲۵. تحلیل عاملی ابعاد حقوقی و قانونی توسعه گردشگری ورزشی ایران
۲۶. استفاده از فناوری سنسورهای بدنی در ارزیابی وضعیت بدنی ورزشکاران
۲۷. مدیریت اقتصاد ورزشی و لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی
۲۸. بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخه عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی
۲۹. رابطه سبک زندگی فعال با کیفیت زندگی و رضایت شغلی در بین دبیران زن ورزشکار استان تهران
۳۰. روش های پژوهش کیفی: نظریه زمینه ای (نظریه پردازی داده بنیاد)
۳۱. رابطه جهت گیری اخلاقی با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره ورزش و جوانان
۳۲. بررسی تاثیر مدل ویژگیهای شغلی بر کامیابی در کار در بین کارکنان تربیت بدنی شرکت مناطق نفت خیز جنوب(خوزستان)
۳۳. تد وین مدل ارتباطی هوش عاطفی ومهارت های ارتباطی معلمان ورزش مدارس دخترانه استان خراسان رضوی
۳۴. هویت تیمی هواداران در صنعت فوتبال ایران: ابعاد و اولویت ها
۳۵. ارتباط بین قیود سازمانی با اشتیاق شغلی دبیران تربیت بدنی شهرستان اردبیل در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۹۵
۳۶. ارتباط بین سرمایه ی فکری و بهره وری نیروی انسانی با تاکید بر یادگیری سازمانی در میان کارکنان تربیت بدنی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان
۳۷. ارتباط بین مشارکت در ورزش های تفریحی و همبستگی اجتماعی جوانان شهر تهران
۳۸. اثر استرس شغلی و تعارض نقش بر خلاقیت کارکنان اداره ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان
۳۹. تحلیل راهبردهای پرورش رابطه بین مخاطبان و باشگاه ها(مطالعه موردی مدارس فوتبال پایه کشور)
۴۰. بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخه عمر مشتری در اماکن ورزشی دولتی
۴۱. بررسی وضعیت بهداشت، ایمنی و فنی استخرهای سرپوشیده دانشگاه های شهر تهران بر اساس استانداردهای ملی
۴۲. تاثیر مولفه های سرمایه ی اجتماعی بر تفکر استراتژیک در سازمانهای ورزشی
۴۳. آسیب شناسی نظام مدیریت منابع انسانی با رویکرد بهسازی آموزش در فوتبال ایران براساس الگوی آسیب شناسی سه شاخکی
۴۴. تحلیل ارتباط بین نفوذ اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان
۴۵. تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)
۴۶. توسعه دوچرخه عمومی و نقش رفتار مصرف کننده در ارتقا حمل و نقل پایدار (سبز)
۴۷. بررسی و شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی
۴۸. مقایسه ی میزان اضطراب رقابتی حالتی و رقابتی صفتی ورزشکاران رشته های شناختی و ادراکی - حرکتی
۴۹. اثربخشی اجرای طرح ورزشی دومیدانی در بهبود خودپنداره دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان زیرکوه قاین
۵۰. رابطه بین هوش هیجانی با سازگاری اجتماعی و امنیت شغلی دبیران تربیت بدنی شهرستان مراغه
۵۱. رابطه بین هوش سازمانی و تفکر استراتژیک با تعالی سازمانی در معلمان تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش شهرستان مرودشت
۵۲. ارتباط بین مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تضاد مربیان تیم های ورزشی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های سراسر کشور
۵۳. رابطه فرهنگ و انسجام تیمی در تیم های والیبال دسته یک استان کرمان
۵۴. ارزیابی دیدگاه مخاطبان از عملکرد شبکه رادیویی ورزش در انتقال ارزش های اخلاقی و اجتماعی
۵۵. امکان سنجی پتانسیل گردشگری ورزشی استان لرستان با تاکید بر توسعه اقتصادی
۵۶. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان زن استخرهای سرپوشیده خصوصی منطقه غرب تهران با استفاده از مدل سروکوال
۵۷. بررسی موانع و ارایه راهکارهای مناسب جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع (TQM) در هیات های ورزشی شهرهای خوی و چایپاره
۵۸. مدیریت اقتصاد مقاومتی و بازاریابی در ورزش
۵۹. تحلیل محتوای پر مخاطب ترین کانال های ورزشی شبکه اجتماعی تلگرام
۶۰. تحلیل محتوای صفحه ورزشی روزنامه فرهیختگان با تاکید بر پوشش رشته های ورزشی و جنسیت در سال ۱۳۹۵
۶۱. شناسایی عوامل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر جاذبه های طبیعی
۶۲. تحلیل ساختاری میانجیگری مدیریت دانش بر توانمند سازی و تعهد سازمانی مربیان ورزشی ناجا
۶۳. بررسی رابطه کارآفرینی و بازاریابی ورزشی با بهره وری سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان کرمان
۶۴. تاثیر بازی های ورزشی منتخب در اوقات فراغت بر اضطراب بیماران روانی مزمن
۶۵. بازاریابی ورزشی در ایران،تدوین چشم انداز، راهبرد و برنامه های آینده با رویکرد اقتصاد مقاومتی
۶۶. معرفی و بررسی میزان استفاده ازبرنامه های ورزشی گوشی های هوشمند(مطالعه موردی سیستم عاملios )
۶۷. تعیین الزامات توسعه مدیریت استعداد ورزشی در ج.ا.ایران
۶۸. ارتباط بین وضعیت اجتماعی - اقتصادی و عوامل نگه دارنده شغلی با ماندگاری مدرسین حق التدریس تربیت بدنی دانشگاه های آزاد استان اردبیل در سال تحصیلی ۹۶-۹۵
۶۹. ارتباط توان صحه گذاری ورزشکار با قصد خرید محصول ورزشی
۷۰. جامعه شناسی، دانش قومی، مدیریت بدن و ورزش
۷۱. شیوه های غنی سازی درس تربیت بدنی با رویکرد فعال سازی دبیران تربیت بدنی در مدارس شهرستان خوی
۷۲. رابطه کیفیت تیمی و ارزش ادراک شده با حضور مجدد تماشاگران: مطالعه موردی باشگاه پرسپولیس
۷۳. بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداربی به برند
۷۴. نقش ارزش ویژه برند در تبیین تمایلات آتی مشتریان محصولات ورزشی
۷۵. بررسی نقش امکانات و تجهیزات ورزش مدارس مقطع متوسطه در شهرستان همدان در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۵
۷۶. بررسی میزان درک حمایت اجتماعی در بین کارشناسان و مدیران اداره کل تربیت بدنی استان خراسان جنوبی
۷۷. شناسایی و رتبه بندی موانع پیشرفت فوتبال استان لرستان
۷۸. تفاوت های جنسیتی معلمان تربیت بدنی در مهارت استفاده از فناوری اظلاعات در امور آموزشی و پژوهشی
۷۹. تاثیر کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه بر پایبندی به ورزش و امید به زندگی در دانشجویان
۸۰. بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی توزیع کننده و کیفیت روابط با مشتریان
۸۱. ارتباط بین اجزای ساختار سازمانی و کارآفرینی ادارات تربیت بدنی
۸۲. بررسی ارتباط بین هوش هیجانی با رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان فدراسیون ورزش سه گانه
۸۳. بررسی نقش رادیو ورزش در گسترش علاقه مردم به ورزش همگانی
۸۴. ارتباط مشارکت ورزشی و اثربخشی کارکنان فولاد هرمزگان با نقش میانجی سلامت روانی
۸۵. ارتباط رفتارهای سیاسی سازمانی و ارزش های اخلاقی با اشتیاق شغلی کارکنان ورزش شرکت ملی گاز ایران
۸۶. بررسی تاثیر سبک های تدریس در فاکتور های آمادگی جسمانی دانشجویان
۸۷. رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی و اجرایی گروه های تربیت بدنی دانشگاه های استان همدان
۸۸. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کار عاطفی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان
۸۹. بررسی و تدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی هشترود
۹۰. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان
۹۱. واکاوی نقش فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در تثبیت و توسعه حقوق زنان
۹۲. رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان
۹۳. اوقات فراغت از منظر اسلام و نگاهی گذرا به ورزشهای تفریحی در گستره تمدن اسلام
۹۴. تحلیل اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران با تاکید بر فعالیت های ورزشی و قومیت آن ها
۹۵. ارائه الگوی مدیریت دانش با رویکرد توسعه منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
۹۶. تحلیل موانع رضایت مندی تماشاگران مسابقات سوارکاری استان گلستان
۹۷. مقایسه کیفیت خدمات ورزشی مدارس دولتی وغیر دولتی شهر تهران
۹۸. رابطه مولفه مشتری مداری مدیریت کیفیت جامع با تعهد سازمانی در فدراسیون
۹۹. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری( (CRM با رقابت پذیری و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر زابل
۱۰۰. رابطه توانمندسازی منابع انسانی با تعهد کاری و فرهنگ سازمانی در کارکنان اداره ورزش و جوانان شهر ارومیه
۱۰۱. نقش میانجی گرایش کار آفرینانه در رابطه با سواد مهارتی و سواد دانشگاهی در موفقیت کسب و کار ورزشی
۱۰۲. مقایسه نحوه انعکاس اخبار ورزشی با تاکید بر جنسیت در روزنامه های اصلاح طلب و اصولگرا
۱۰۳. مقایسه رضایت شغلی و استرس شغلی در بین خبرنگاران ورزشی و خبرنگاران سیاسی در روزنامه های غیرورزشی
۱۰۴. تحلیل سواد رسانه ای ورزشی دانشجویان رشته تربیت بدنی
۱۰۵. نقش ادراک از عوامل تعیین کننده گرایش بازار بر نگرش مشتری در مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران
۱۰۶. بررسی راهکارهای توسعه ورزش همگانی بانوان استان همدان
۱۰۷. بایدها و نبایدهای مسئولیت قانونی در حوادث ورزشی
۱۰۸. مدیریت بازاریابی و کسب درآمد در رویدادهای ورزشی
۱۰۹. اثر مهارت های ارتباطی بر رضایت شغلی دبیران تربیت بدنی
۱۱۰. بررسی رابطه بین رهبری معنوی بر سرمایه فکری در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان
۱۱۱. بررسی شاخص های امنیت اطلاعات در اداره کل ورزش و جوانان استان اذربایجان غربی
۱۱۲. بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان حوزه ورزش آموزش و پرورش استان کرمانشاه
۱۱۳. ارائه الگوی مدیریت دانش با رویکرد توسعه منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان
۱۱۴. تدوین مدل مدیریت بحران مسابقات ورزشی دانش آموزان
۱۱۵. موانع مشارکت دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی استان لرستان در فعالیت های فوق برنامه ورزشی
۱۱۶. ارزیابی وضعیت مهارتهای ارتباطی کارکنان استخر شهرستان پلدختر
۱۱۷. شناسایی و الویت بندی عوامل جذب حامیان مالی مرتبط با محیط داخلی در باشگاه های فوتبال لیگ برتر کشور
۱۱۸. تاثیر خوش بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه
۱۱۹. تعیین روایی و پایایی پرسشنامه انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی
۱۲۰. اثر بازاریابی درونی بر پیوند کاری و رضایت شغلی معلمین تربیت بدنی استان سیستان وبلوچستان
۱۲۱. تاثیر مولفه های مدل ۴c بر تصویر برند تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران
۱۲۲. مطالعه تاثیر سرمایه ی اجتماعی بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی در سازمانهای ورزشی
۱۲۳. تاثیر شاخصهای فیزیکی استادیومهای فوتبال بر تمایل به حضور مجدد تماشاگران
۱۲۴. بررسی میزان پایبندی روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی به اصول اخلاقی حرفه روزنامه نگاری از دیدگاه مربیان و ورزشکاران تیمهای ملی منتخب
۱۲۵. بررسی میزان پایبندی روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی به اصول اخلاقی حرفه روزنامه نگاری از دیدگاه روزنامه نگاران- خبرنگاران ورزشی
۱۲۶. نیازسنجی و اولویت بندی نیازهای آموزشی مهارتهای ادراکی روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی
۱۲۷. نیازسنجی و اولویت بندی نیازهای آموزشی مهارتهای انسانی روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی
۱۲۸. نیازسنجی و اولویت بندی نیازهای آموزشی مهارتهای فنی روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی
۱۲۹. تعیین شاخص های اثرگذار تلویزیون در رشد و توسعه ورزش همگانی کلانشهر تهران
۱۳۰. تعیین شاخص های اثرگذار رسانه های نوشتاری در رشد و توسعه ورزش همگانی کلانشهر تهران
۱۳۱. تعیین شاخص های اثرگذار رسانه های مجازی در رشد و توسعه ورزش همگانی کلانشهر تهران
۱۳۲. بررسی سهم ورزش در رشد اقتصادی و اشتغال ایران و ارائه مدل بهینه
۱۳۳. بررسی عوامل موثر بر درآمدزایی رویدادهای ورزشی ایران
۱۳۴. تبیین عوامل موثر بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در ورزش ایران
۱۳۵. بررسی ارتباط مدیریت و حمایت سازمانی با عملکرد و رضایت شغلی دبیران ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد
۱۳۶. بررسی رابطه اقتصاد مقاومتی و گرایش به رفتار کارآفرینانه مدیران با بهره وری در سازمان های ورزشی مطالعه موردی در استان چهارمحال و بختیاری
۱۳۷. پیامدهای حضور ورزشکاران ملی پوش در رقابتهای تیمی ورزش دانشگاهی ایران
۱۳۸. تحلیل وضعیت هدف گذاری برنامه های ورزشی تلویزیون
۱۳۹. تعریف ورزش در نظام تولید برنامه های ورزشی تلویزیون
۱۴۰. تحلیل وضعیت تامین محتوای نظام تولید برنامه های ورزشی تلویزیون
۱۴۱. طراحی و تدوین برنامه راهبردی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران پنج ساله (۱۴۰۰ -۱۳۹۶)
۱۴۲. بررسی نقش میانجی مدیریت تجربه مشتری، در ارتباط بین تصویر و عملکرد برند با تمایلات رفتاری هواداران
۱۴۳. ارتباط حضور در جشنواره های ورزشی همگانی و کوه روی در انگیزش ورزشی مشارکت کنندگان
۱۴۴. بررسی نقش قدرت منابع انسانی بر روی سیستم کاری عملکرد بالا و کار آفرینی سازمانی کارکنان سازمان ورزش
۱۴۵. تدوین مدل ارتباطی تفکر راهبردی با کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان
۱۴۶. تاثیر سه ماه آموزش ورزش همگانی در شبکه اجتماعی تلگرام بر سبک زندگی دانشجویان
۱۴۷. تبیین الگوی ارتباطی مهارت های روانی با کارآمدی مربیگری در تیم های حرفه ای بسکتبال بانوان
۱۴۸. اولویت بندی عوامل موثر برانگیزه مشارکت بانوان ایرانی در ورزش همگانی
۱۴۹. مطالعه تاثیر مدل آمیخته ۴C بر وفاداری هواداران به برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران
۱۵۰. مطالعه تاثیر ابعاد تسهیم دانش بر سرمایه اجتماعی در سازمانهای ورزشی
۱۵۱. ارزیابی عملکرد فدراسیون تکواندو با استفاده از کارت امتیازی متوازن
۱۵۲. اثربخشی آموزش مولفه های سخت رویی با فرسودگی شغلی در کارکنان کمیته ملی المپیک (با استفاده تحلیل همبستگی کانونی)
۱۵۳. تاثیر مهارتهای ارتباطی و مولفه های آن بر بهره وری دبیران تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی
۱۵۴. بررسی رابطه سبک زندگی جوانان و فعالیت فراغت در شهر بستک
۱۵۵. چگونگی گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه پیام نور بندرعباس با تاکید بر فعالیتهای ورزشی
۱۵۶. نقش استراتژی های بازاریابی ترویجی در بازگشت مجدد شهروندان به ورزشهای تفریحی (مورد مطالعه: کشتی با چوخه شهرستان قوچان)
۱۵۷. بررسی ارتباط ابعاد زیبایی شناختی و گرایش به ورزش مشتریان در مجتمع های آمادگی جسمانی و ایروبیک شهر مشهد
۱۵۸. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بررضایتمندی مشتریان استخرهای مشهد
۱۵۹. تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی ورزش دانشجویی اداره تربیت بدنی دانشگاه پیام نور
۱۶۰. تاثیر فعالیت تفریحی ورزشی در افزایش سلامت اجتماعی دانشجویان
۱۶۱. اولویت بندی انگیزه های مشارکت دبیران شهر تهران در ورزش های همگانی
۱۶۲. نقش توانمندی های اجتماعی کارکنان بر اثربخشی در سازمان (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان همدان)
۱۶۳. رابطه بین بازاریابی رابطه مند با بهره وری در باشگاه های بدنسازی (خصوصی و دولتی ) استان چهار محال و بختیاری
۱۶۴. کارآفرینی ورزشی: شناسایی و اولویت بندی عوامل زمینه ای موثر
۱۶۵. تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
۱۶۶. رابطه بین تعهد سازمانی با اعتماد و رضایتمندی شغلی در دبیران تربیت بدنی شهرستان بندرعباس
۱۶۷. مدیریت حل و فصل اختلافات در فدرا سیون بین المللی فوتبال(فیفا)
۱۶۸. تاثیر مدیریت تغییر فرا نوگرا بر اعتماد سازمانی دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه
۱۶۹. بررسی تاثیر خدمات منصفانه بر خشم و ریزش مشتریان اماکن ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه
۱۷۰. مقایسه اثربخشی سازمانی باشگاههای ورزشی دولتی و خصوصی شهر مشهد
۱۷۱. بررسی تاثیر ابعاد تفکر استراتژیک بر خلاقیت کارکنان در سازمانهای ورزشی
۱۷۲. بررسی رابطه ی بین مهار استفاده از فناوری اطلاعات و میزان نیاز به آموزش معلمان تربیت بدنی
۱۷۳. آشفتگی پارادایم های داوری مقالات مدیریت ورزشی در ایران
۱۷۴. نقش الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه در توسعه دانش محور ورزش:یک تحلیل ساختاری - کارکردی
۱۷۵. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر توسعه گردشگری ورزشی، با تبیین نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی پیست های اسکی استان تهران)
۱۷۶. طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتی گیران حرفه ای
۱۷۷. رویکردی کیفی به کاوش عوامل سازمانی بروز فساد در صنعت فوتبال ایران
۱۷۸. طراحی مدل اقتصاد سایه ای در ورزش حرفه ای ایران
۱۷۹. کاربرد کهن الگوها به منظور تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران
۱۸۰. بررسی و تجزیه و تحلیل سهم ورزش بر رشد اقتصادی ایران
۱۸۱. نقش بازاریابی داخلی در عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی
۱۸۲. مقایسه نحوه انعکاس صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ در روزنامه های اصلاح طلب و اصولگرا
۱۸۳. ارزیابی وب سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از معیارهای کمی و کیفی
۱۸۴. پیامدهای حضور ورزشکاران ملی پوش در رقابت های تیمی ورزش دانشگاهی ایران
۱۸۵. تحلیل جامعه شناختی فرهنگ سلبریتی در ورزش
۱۸۶. سیاست گذاری در ورزش همگانی ایران (ارائه الگو)
۱۸۷. طراحی و اعتباریابی پرسشنامه مهارت های ارتباطی هفت گانه قاسمی
۱۸۸. اشتباهات روش و آزمون های آماری پژوهش های مدیریت ورزش
۱۸۹. بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد مالی فدراسیون های ورزشی
۱۹۰. تحلیل وضعیت توسعه ورزش آماتوری والیبال استان خراسان رضوی با رویکردSWOT
۱۹۱. بررسی تاثیرات اقتصادی رویدادهای بزرگ ورزشی بر کشورهای میزبان
۱۹۲. نقش فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)
۱۹۳. ارزیابی عملکرد فدراسیون تکواندو با استفاده از مدل تحلیل پوشش داده ها
۱۹۴. بررسی عوامل موثر ایجاد برند در شرکتهای تولیدی ورزشی از دیدگاه فروشندگان
۱۹۵. بررسی وضعیت مدیریتی و حرفه ای باشگاه های ورزشی بخش خصوصی شهر سنندج
۱۹۶. ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT
۱۹۷. جایگاه برنامه درسی تربیت بدنی در مدارس از نظر صاحبنظران ورزشی