عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

بازدید قائم مقام دبیر ستاد ملی کوید ۱۹ وزارت بهداشت از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی


دکتر ابرازه قائم مقام دبیر ستاد ملی کوید ۱۹ وزارت بهداشت، به همراه دکتر جلیلی معاون درمان، دکتر بهرامی مدیر درمان و دکتر طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب ‌دا در همدان، در این بازدید مدیران و روسای مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی ضمن همراهی، گزارشی در مورد تعداد بیماران بستری و سرپائی و موارد فوتی ناشی از بیماری کوید ۱۹ ارائه کردند.

قائم مقام دبیر ستاد ملی مبارزه با کوید ۱۹ وزارت بهداشت ضمن تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران و پرسنل درمان و ارائه خدمات به مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا،  از بخشهای ایزوله و ICU بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبوها امکانات و تجهیزات این بخشها و نیز مشکلات بیماران قرار گرفت.

وی در این بازدید از روند ارائه خدمات و شرایط بیماران کرونایی در این مرکز کسب اطلاع کرد، همچنین بخش‌های‌ اورژانس و زیرساخت‌های نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا ارزیابی ومورد بررسی معاون وزیر و هیئت همراه قرار گرفت.

دکتر ابرازه با پزشکان، فراگیران پزشکی و کادر درمانی حاضر دیدار و اقدامات انجام شده برای بیماران مبتلا به کرونا و مشکلات آنها را نیز مورد بررسی قرار داد. /ب