عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

مراسم معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزار شد

آیین تکریم رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان  سیستان وبلوچستان ومعارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه دوشنبه۹۹/۴/۲۳ با حضور دکتر یزدانیان نماینده دانشگاه فنی وحرفه ای وجمعی از مسئولین  استان برگزار شد .

بنابراین گزارش، در این مراسم که در سالن اجتماعات روابط عمومی استانداری برگزار شد ابتدا دکتر جعفر صادقی رئیس سابق دانشگاه از تمامی همکاران دانشگاه استان به خاطر همکاری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و تاکید بر پیگیری آموزشکده های جنوب استان داشت و در پایان گزارش مختصری از عملکرد خود در مدت تصدی ارائه نمود .

در ادامه دکتر یزدانیان با اشاره به سیاستهای دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه را نیازمند حمایت دولت دانست و افزود: کسی که مسئولیت می پذیردباید دقت نمایدکه لحظه لحظه کار های او ثبت و ضبط می شودو اعمال و رفتار او سنجیده می شود و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که در اولین ویدئو کنفرانس مجلس تاکید داشتند که ما باید جذب حداکثری داشته باشیم و ریزش ها را کم کنیم و همچنین وی تاکید به سرپرست جدید دانشگاه بر پیگیری آموزشکده های جنوب استان(چابهار و ایرانشهر)داشت و همچنین از زحمات دکتر صادقی که با دلسوزی تمام ، خدمت صادقانه انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آقای زینی وند با اشاره به اینکه مدرک گرایی در کشور مشکل جدی می باشد بیان فرمود که بنده خوشحالم که دانش آموزان را به سوی هنرستانها سوق می دهند تا رشته های فنی را دنبال کنندو بازار کارایجاد نمایندو تاکیدبرارتقاء دانشگاه فنی و حرفه ای داشت تا مراکز فنی و حرفه ای تقویت شود و در سطوح ملی و بودجه ریزی، دانشگاه فنی و حرفه ای ویژه دیده  شود چرا که مهمترین دانشگاه کشور ،دانشگاه فنی و حرفه ای است که مورد نیاز کشور می باشدچرا که از نسل یک به نسل چهار ارتقاء پیداکرده است و در پایان همکاری استانداری جهت تقویت دانشگاه فنی و حرفه ای استان را اعلام نمود.

سپس دکتر یزدانیان، دکتر باقرکرد را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان معرفی و حکم ایشان را تقدیم کرد .

در پایان دکتر باقر کرد از زحمات دکتر صادقی تشکر کرده و به روح مهندس باجوری که اولین رئیس آموزشکده فنی بود، درود فرستاد . وبه سه محور آموزش،اشتغال وتوسعه تاکید داشت  واز معاون سیاسی واجتماعی استاندار جناب آقای زینی وند خواست تا موضوع آموزشکده های جنوب استان توسط فرمانداران آن شهرستان ها به طور ویژه پیگیری شود و دیدگاه ها و نظرات خود در پیشبرد اهداف دانشگاه را به صورت مختصر بیان نمود .

روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان