عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برگزاری مراسم وداع با دومین شهید مدافع سلامت استان اصفهان

مراسم تشییع پیکر دومین شهید مدافع سلامت استان اصفهان، دکتر سید محمد موسوی، با حضور مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خانواده محترم این شهید بزرگوار در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) برگزار شد.

رئیس دانشگاه  در مراسم تشییع این شهید بزرگوار با بیان اینکه شهید همیشه شاهد و حاضر است، گفت: این ابتلا و آزمایش که پنج ماه است استمرار دارد، بسیاری از سره ها را از ناسره جدا کرده و امتحانی است که در آن بسیاری با کارنامه درخشان به ملاقات پروردگار می شتابند.
دکتر طاهره چنگیز افزود: امیدوارم شهدای مدافع سلامت در جوار رحمت بی کران الهی به آرامش ابدی برسند و خداوند تن خسته از تلاش بی وقفه و قلب رنجور آنها از درد و رنج بیماران را به نشاط برساند.
وی با تسلیت به خانواده دکتر موسوی، تصریح کرد: قطعا این فقدان هرگز ترمیم نمی شود ولی می دانیم کسی قرار نیست الی الابد در این دنیا باشد و بازگشت همه به سوی اوست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بار دیگر با قدردانی از همه کسانی که خالصانه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه برای سلامت مردم تلاش می کنند، گفت: کسانی که با قلب مجروح اینجا حضور دارند، برای بدرقه عزیزی آمده اند که چندوقت پیش در جمعمان حضور داشت، از خداوند بخواهیم این دوره آزمایش دشوار را برای ما کوتاه تر کند و کمک کند در این امتحان دشوار رو سپید و سربلند بیرون بیایم.
با نواخته شدن مارش نظامی، پیکر دکتر موسوی برای آخرین وداع خانواده و همکارانش آورده شد و پس از لحظاتی کوتاه و دردناک، راهی گلستان شهدای اصفهان شد.
شهید مدافع سلامت دکتر سید محمد موسوی پزشک متخصص اطفال در بیمارستانی در یکی از محروم ترین مناطق شهر اصفهان، از پزشکان خدومی بود که در درمان بیماران، خدمات ستودنی را به جامعه پزشکی ارزانی نمود و خود به عنوان یکی از پزشکان ایثارگرِ صف اول مبارزه با ویروس کرونا برای مداوا و نجات جان بیماران دردمند، شنبه ۲۱ تیرماه، در سن ۵۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد.

دکتر سید محمد موسوی، مدیریت شبکه بهداشت درمان اردستان، ریاست بیمارستان کاشانی، مدیریت درمان استان اصفهان، معاونت درمان بیمارستان امین، پزشک متخصص اطفال بیمارستان های امین و زینبیه و پزشک متخصص خیریه های زهرا مرضیه و خیریه دولت آباد را در سوابق درخشان حرفه ای خود داشت .