انتشار مقالات دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مقالات دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۲۱۰ مقاله شامل ۲۴۱ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- ورزش
- ورزش همگانی
- رضایت شغلی
- اوقات فراغت
- تعهد سازمانی
- اماکن ورزشی
- گردشگری ورزشی
- بازاریابی
- فوتبال
- رویداد ورزشی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران به صورت زیر می باشد:
۱. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
۲. تاثیر محرک های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال
۳. بررسی راهکارهای مناسب برای گسترش خرید اینترنتی بلیت در رقابت های لیگ برتر ایران
۴. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ویژگی های فرهنگ سازمانی
۵. بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی
۶. تاثیر ارکان بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه باشگاه های ورزشی دولتی وخصوصی
۷. موانع و مشکلات جذب گردشگر در بازیهای بومی و محلی استان لرستان
۸. ارتباط ویژگی ورزشکاران معروف با گرایش رفتاری مصرف کنندگان محصولات ورزشی در شهریاسوج
۹. تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان ورزشی شهر ساری
۱۰. بررسی سالن های ورزشی شهر تهران جهت بکارگیری انرژی های تجدیدپذیر با استفاده از کارت امتیازی متوازن BSC
۱۱. بررسی تاثیر بازاریابی ورزشی بر اقنصاد
۱۲. رتبه بندی موانع اسپانسرینگ صنایع در حمایت از ورزش حرفه ای بانوان استان فارس
۱۳. اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترویج) از نظر مشتریان پوشاک ورزشی آدیداس و مجید
۱۴. تاثیر ارزش ادراک شده و رقابت بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی با ارائه مدل
۱۵. بررسی ارتباط تخفیف قیمت با تصویر فروشگاه های ورزشی در شهر یاسوج
۱۶. مقایسه عوامل وفاداری و محبوبیت مارک پوشاک ورزشی در میان ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای
۱۷. مقایسه سلامت عمومی و کیفیت زندگی معلمان ورزشکار و غیرورزشکار
۱۸. تاثیر بازاریابی عصب شناختی (نورومارکتینگ) بر افزایش قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی
۱۹. بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی معلمان تربیت بدنی مقطع ابتدایی
۲۰. ارتباط کیفیت خدمات و روش های قیمت گذاری با رضایت مندی مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهرستان لاهیجان
۲۱. شناسایی قابلیت های بازاریابی نیروی انسانی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران
۲۲. تعیین رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در باشگاه های بدنسازی شهر شیراز
۲۳. تاثیر نوآوری در بازاریابی بر مزایای رقابتی در سالن های ورزشی شهر تهران
۲۴. ارتباط بازاریابی هزینه محور و مزیت رقابتی در اماکن ورزشی شهر تهران
۲۵. رابطه بین فن آوری اطلاعات با اثربخشی بازاریابی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
۲۶. برآورد وفاداری مشتریان ورزشی بر اساس ارزش های ادراک شده
۲۷. نقش ارزش ویژه برند مشتری محور در تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات ورزشی
۲۸. شناسایی و اولویت بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست دوم خارجی با رویکرد AHP (مطالعه: آمیخته)
۲۹. بررسی اثرات رفتار برنامه ریزی شده بر وفاداری مشتریان به برند در ورزش
۳۰. تاثیر سرمایه فکری بر ارزش ویژه برندهای ورزشی
۳۱. تسهیم دانش و مدیریت ارتباط با مشتری در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
۳۲. تاثیر بازریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر شیراز به برند
۳۳. پیش بینی رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر شیراز بر اساس بازریابی رابطه مند
۳۴. مقایسه عملکرد دختران و پسران تیم ملی تکواندو کار در رویداد های بین المللی
۳۵. بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه های محلی در معرفی و توسعه ورزش دانش آموزی
۳۶. بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جذب و مشارکت ورزشی در باشگاه های ورزشی مشهد
۳۷. بررسی نقش رسانه ها در توسعه ورزش همگانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه ارومیه
۳۸. ارتباط بین درک برخی از ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات با آموزش جامعه ورزشی استان خوزستان
۳۹. نقش رسانه های جمعی در گرایش مردم شهرستان ملایر به ورزش همگانی
۴۰. علل عدم موفقیت جهانی فدراسیون بدمینتون از دیدگاه بازاریابی ورزشی و رسانه
۴۱. نقش صدا وسیمای استان قم در افزایش مشارکت های مردمی در ورزش همگانی
۴۲. بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی لیگ چهاردهم)
۴۳. بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی و توانمند سازی، در سازمان های ورزشی
۴۴. برنامه ریزی یکپارچه سازی منابع در باشگاه ورزشی و ارائه مدل SCERP
۴۵. تعیین ارتباط عدالت سازمانی با توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز
۴۶. ارتباط بین سبک رهبری اقتضایی فیدلر با موفقیت طلبی روسای فدراسیون های ورزشی از دیدگاه کارشناسان ورزش
۴۷. تدوین راهبردهای توسعه مدارس فوتبال مازندران
۴۸. بررسی نقش عوامل اجتماعی- فرهنگی و عوامل آموزشی پژوهشی- در ارتقاء وتوسعه ورزش همگانی (مطالعه موردی، بیرجند)
۴۹. ارتباط سبک رهبری مدیران با میزان رضایت شغلی کارمندان در ادارات تربیت بدنی استان خراسان رضوی
۵۰. بررسی نقش قدرت منابع انسانی بر روی سیسستم کاری عملکرد بالا و کار آفرینی سازمانی کارکنان سازمان ورزش شهرداری استان خوزستان
۵۱. ضرورت مدیریت کارآمد در ورزش معلولین با هوش میانه جهت ارتقاء سازگاری اجتماعی
۵۲. مقایسه ادراک جوانمردی سازمانی بین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان هاو فدراسیون های ورزشی
۵۳. بررسی مشکلات موجود درس تربیت بدنی در مدارس از دیدگاه مدیران مدارس
۵۴. بررسی نگرش موانع شرکت در ورزش فوتبال، فوتبالیست های باشگاه فولاد یزد
۵۵. تحلیل مدل معادلات ساختاری تاثیر فرهنگ سازمانی و فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی در وزارت ورزش و جوانان
۵۶. تاثیر یک دوره تمرین رشته برای تو نیک بر میزان شادکامی زنان شهر تهران
۵۷. بررسی رابطه بین هوش معنوی و سبک های مدیریت تعارض معلمان ورزش شهر تهران
۵۸. بررسی تفاوت نظارت و ارزیابی مدیران در استخر های شهر تهران
۵۹. بهبود سطح رضایت شغلی دبیران تربیت بدنی شهر تهران با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمان
۶۰. مطالعه ارتباط عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی دبیران تربیت بدنی شهر تهران
۶۱. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و معنویت دانشجویان ورزشکار شهر تهران
۶۲. مدل یابی ابعاد کارآفرینی بر اداره استراتژیک هیئت های ورزشی استان خوزستان
۶۳. مقایسه کیفیت زندگی کاری و میزان افسردگی در کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
۶۴. تاثیر جو اخلاقی بر تعهد سازمانی و ا عتماد سازمانی در کارکنان سازمان تربیت بدنی شهر تهران
۶۵. اولویت بندی موانع گردشگری ورزشی در استان خراسان جنوبی
۶۶. شناسایی فرصت ها و تهدیدات مدارس فوتبال مازندران
۶۷. بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان با تاکید بر فعالیت های ورزشی و تاثیر بر نگرش به مواد مخدر
۶۸. بررسی وضعیت گردشگری ورزشی شمال شهر تهران بر اساس تحلیل SWOT از دیدگاه کارشناسان
۶۹. مطالعه عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی شهرستان کاشان براساس ویژگی های جمعیت شناختی
۷۰. پیش بینی تحلیل رفتگی ورزشی بانوان فعال رزمی کار بر اساس مولفه های کمال گرایی و اضطراب رقابتی
۷۱. بررسی اختلاف قابلیت های معنویت سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بر اساس جنسیت
۷۲. تحلیل عملکرد ورزشی کشورهای آسیایی در شورای بین المللی ورزش نظامیان جهان (سیزم)
۷۳. رابطه ی بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲
۷۴. ارتباط جو اخلاقی سازمان، هویت سازمانی و سکوت سازمانی بر روی کارکنان سازمان ورزش شهرداری تهران
۷۵. بررسی عملکرد کاروان های ورزشی ایران در بازی های آسیایی
۷۶. ارتباط سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرا با شخصیت مربیان ورزشی
۷۷. تاثیر عامل فرهنگی بر توسعه ورزش همگانی در خوابگاه های دختران دانشگاه های دولتی جنوب شرق کشور
۷۸. رابطه رضایت شغلی با تعهد سازمانی معلمان ورزش مدارس استعدادهای درخشان شهر تهران
۷۹. بررسی تاثیر برگزاری مسابقات تیم فوتبال ایرانجوان بر هویت و غرور مردم بوشهر
۸۰. تاثیر سرمایه اجتماعی و ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی بر سکوت و آوای سازمانی ادارات ورزش و جوانان غرب ایران
۸۱. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کارافرینی در ورزش (مطالعه موردی کارکنان زن و مرد ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه)
۸۲. رابطه هوش معنوی با سبک های تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی استان البرز
۸۳. تاثیر آموزش تیراندازی با کمان بر عزتنفس دانشآموزان دختر مقطع متوسطه منطقه ۱۳ شهر تهران
۸۴. رابطه بین تفکر استراتژیک و بهره وری سالن های ورزشی فوتسال
۸۵. ارتباط هوش معنوی و رهبری تحولآفرین در مدیران ورزشی
۸۶. موانع مشارکت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در فعالیت های فوق برنامه ورزشی
۸۷. ژاپنی پویا ازطریق ورزش: تدوین، چشم انداز واجرا ی برنامه ی راهبردی ورزش پایه
۸۸. ایران و ژاپن: پایش تطبیقی طرح راهبردی ورزش همگانی
۸۹. بررسی رابطه بین نفوذ اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان لرستان
۹۰. تاثیر فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان بر عملکردسازمان های ورزشی (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان)
۹۱. نقش واسطه ای سبک های رهبری مربیان بر ارتباط بین هویت و موفقیت ورزشی کشتی گیران (مطالعه موردی : کشتی گیران استان قزوین)
۹۲. طراحی و تدوین نظام جامع ورزش آموزشی کشورایران
۹۳. مقایسه هوش چند گانه دختران وپسران تکواندو کار تیم ملی ایران
۹۴. بررسی و تحلیل نقش المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای درشادابی و نشاط دانش آموزان مقطع ابتدایی
۹۵. مقایسه میزان مهارت خود آگاهی و مهارت همدلی بین دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار (مطالعه موردی مدارس منطقه ۸)
۹۶. بررسی تعالی سازمانی هیئت های ورزشی بر اساس مدل EFQM
۹۷. بررسی رابطه مدیریت کلاسداری با تعهد سازمانی معلمان (مطالعه موردی :معلمان تربیت بدنی زن مدارس متوسطه شهریزد)
۹۸. بررسی ارتباط بین درک موفقیت ورزشی با منش ورزشی ورزشکاران رشته بهکاپ
۹۹. نقش کانون ها و باشگاه های ورزشی آموزش وپرورش برتوسعه ورزش قهرمانی در استان خراسان شمالی
۱۰۰. اثر مهارت های روانی بر کاربست استراتژی های ارتباطات بین فردی و نقش آن بر کارآمدی داوران بسکتبال ایران
۱۰۱. مدل یابی تاثیر توانمند سازی روانشناختی بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی تنش شغلی در کارکنان فدراسیون فوتبال
۱۰۲. رابطه بین هوش معنوی و رضایت شغلی مربیان ژیمناستیک آموزش و پرورش شهر تهران
۱۰۳. بررسی میزان شایستگی مدیران در سه مولفه مهارتهای ارتباطی، تصمیم گیری و تشویق (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز)
۱۰۴. بررسی تاثیر ابزار مدیریت منابع انسانی بر بهبود عملکرد سازمانی میان کارکنان دانشکده های تربیت بدنی
۱۰۵. تحلیل ابعاد ساختاری منش ورزشی در بازیکنان لیگ برتر هندبال کشور
۱۰۶. رتبه بندی و درجه بندی فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
۱۰۷. اولویت بندی راهبرد های اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با استفاده ماتریس (QSPM)
۱۰۸. مقایسه و اولویت بندی عوامل موفقیت تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان در دهه ۸۰ شمسی
۱۰۹. تاثیر برنامه اوقات فراغت با فعالیت های ورزشی بر میزان رضایت شغلی و کارایی آموزگاران آموزش وپرورش منطقه سده درشهرستان اقلید
۱۱۰. شخصیت، تعهد ورزشی و رضایت ورزشکار در ژیمناست کاران
۱۱۱. بررسی موانع و مشکلات باشگاه های ورزشی دولتی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی استان اردبیل)
۱۱۲. بررسی نقش مدیریت مشارکتی مدیران بر میزان اثربخشی رفتار سازمانی، از دیدگاه معلمان ورزش استان چهارمحال و بختیاری
۱۱۳. ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و هوش هیجانی مربیان رشته های تیمی منتخب دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری
۱۱۴. بررسی و اولویت بندی ابعاد عدالت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری
۱۱۵. بررسی رابطه بین فعالیت های بدنی با سلامت اجتماعی در میان دانشجویان غیر رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی
۱۱۶. اولویت بندی محدودیت های گردشگران ورزشی پیست های اسکی (مطالعه موردی: پیست اسکی توچال و شمشک)
۱۱۷. ارتباط بین مشارکت در ورزش های تفریحی و اتحاد و اعتماد در میان جوانان شهر تهران
۱۱۸. بررسی ارتباط بین اوقات فراغت ورزشی با سلامت روان و کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان سنندج
۱۱۹. تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند در باشگاه های ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
۱۲۰. بررسی میزان رضایت دانش آموزان دوره دوم متوسطه از نحوه گذران اوقات فراغت با تاکید بر تربیت بدنی و ورزش
۱۲۱. بررسی نقش چهار گانه رسانه های گروهی ورزشی در توسعه و گسترش فرهنگ گزراندن اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت های جسمانی (مطالعه موردی دانشجویان زن و مرد غیر رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی)
۱۲۲. شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایت مندی گردشگری ورزشی بر اساس مدل کانو
۱۲۳. شناسایی و رتبه بندی عوامل اقتصادی موثر بر ورزش همگانی با توجه به رویکردهای جهانی و اولویت های داخلی
۱۲۴. بررسی تاثیر چگونگی گذراندن اوقات فراغت بر سلامت عمومی و فعالیت های بدنی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
۱۲۵. مقایسه وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه های محلی در معرفی و توسعه ورزش دانش آموزی
۱۲۶. ارزیابی بهره وری اماکن ورزشی از دیدگاه کارکنان زن و مرد ادارات ورزش و جوانان استان لرستان
۱۲۷. بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی سرپوشیده شهرستان زاهدان
۱۲۸. بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اماکن ورزشی منطقه ۲ تهران
۱۲۹. عوامل موثر بر افزایش بهره وری اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری در استان اصفهان
۱۳۰. بررسی وضعیت مدیریت خطر سالن های سرپوشیده ی ورزشی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران
۱۳۱. بررسی جایگاه گرافیک محیطی در جهت سهولت بازاریابی در استادیوم های ورزشی
۱۳۲. بررسی وضعیت ایمنی و بهداشت، بهره وری و سرانه اماکن ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد
۱۳۳. بررسی رابطه اوقات فراغت مادران با عزت نفس دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان قرچک
۱۳۴. بررسی آموزش امداد وکمک های اولیه قبل وبعد از آموزش دربین ورزشکاران استان تهران شهرستان ری
۱۳۵. مقایسه سواد رسانه ای معلولین و جانبازان جسمی ورزشکار و غیر ورزشکار شهر تهران
۱۳۶. تعیین عوامل اثر گذار بر وجدان کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان همدان
۱۳۷. مقایسه ارتباط هوش هیجانی و موفقیت ورزشی
۱۳۸. تحلیل ارتباط علی گرایش های رفتاری با قصد خرید مصرف کنندگان محصولات ورزشی شهر یاسوج
۱۳۹. بررسی بهداشت و ایمنی سالن های ورزشی چند منظوره با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
۱۴۰. ارتباط بین شرکت در فعالیت های ورزشی اوقات فراغت و کیفیت زندگی در افراد میانسال شهرستان بهارستان
۱۴۱. بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
۱۴۲. نقش ارزش ویژه برند مکان ورزشی بر تبلیغ توصیه ای رویداد
۱۴۳. بررسی ارتباط استرس شغلی باعملکردشغلی معلمان تربیت بدنی شهرقم
۱۴۴. عوامل تاثیرگذاربرگردشگری ورزشی استان قم
۱۴۵. بررسی فرایند حرفه ورزشکاری از ورود به قهرمانی تا پس از دوره قهرمانی
۱۴۶. تاثیر عوامل انگیزشی در تقسم بندی سن و جنس رفتارمصرف کنندگان در پیش بینی مسابقات اسب دوانی
۱۴۷. رابطه جو اخلاقی با پیامدهای مثبت و منفی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی تهران
۱۴۸. مدل مفهومی کیفیت زندگی کاری با درگیری عاطفی ذهنی کارکنان وزارت ورزش و جوانان
۱۴۹. بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش فرهنگی رسانه ها در توسعه ورزش قهرمانی پاراآسیایی از دیدگاه مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام
۱۵۰. نقش دبیران تربیت بدنی در گرایش به ورزش همگانی دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه ۱۲ تهران
۱۵۱. نقش شبکه های اجتماعی بر توسعه ورزش همگانی
۱۵۲. طراحی استراتژی توسعه ی ورزش همگانی استان خراسان شمالی بر اساس تحلیل SWOT
۱۵۳. بررسی ارتباط هوش سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
۱۵۴. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی وزرات ورزش و جوانان بر اساس الگوی SWOT-AHP
۱۵۵. تحلیل ارتباط علی تصویر فروشگاه با قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی
۱۵۶. ارزیابی بهره وری اماکن ورزشی از دیدگاه دبیران تربیت بدنی شهرستان
۱۵۷. تاثیر مدل ویژگی های شغلی بر کامیابی در کار در بین کارکنان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان تهران
۱۵۸. بررسی وضعیت مهارتهای ارتباطی شش گانه و روابط عمومی معلمین ورزش و معلمان سایر دروس شهر کرج
۱۵۹. شناسایی سازوکارهای تامین مالی در کسب وکارهای کوچک ورزشی
۱۶۰. طراحی و تدوین راهبرد توسعه ورزش همگانی استان تهران
۱۶۱. بررسی دلایل عدم تمایل شرکت های تولیدی ورزشی به ایجاد بخش تحقیق و توسعه
۱۶۲. بررسی تاثیر عوامل خانوادگی بر فرآیند تجاری سازی خدمات باشگاه های ورزشی استان قزوین
۱۶۳. تاثیر رسانه ها در جذب تماشاگران تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ ۹۴
۱۶۴. خلق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در بازار کفش ورزشی
۱۶۵. بررسی نحوه گذران اوقات فراغت کارکنان مخابرات استان فارس با تاکید بر فعالیت بدنی و ورزش
۱۶۶. ارزیابی شاخص های موثر در توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی استان تهران
۱۶۷. ارتباط بین وفاداری برند با ویژگی های برند در فروشگاه های ورزشی استان تهران
۱۶۸. مطالعه کیفیت خدمات آموزشی هنرستان های تربیت بدنی استان کرمان بر اساس مدل سروکوال
۱۶۹. بررسی رابطه بین مهارت های سه گانه مدیریتی و راهبرد راه حل گرایی مدیریت تعارض در مدیران هیئت های ورزشی استان فارس
۱۷۰. بررسی و مقایسه ابعاد شخصیتی مایرز بریگز و سطوح قهرمانی ورزشکاران شهرستان ساری
۱۷۱. تعیین میزان رضایتمندی کارکنان مخابرات استان فارس از برنامه های ورزشی و فعالیت بدنی در اوقات فراغت
۱۷۲. بررسی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی استان فارس با تاکید بر جاذبه های طبیعی
۱۷۳. بررسی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی استان فارس با تاکید بر جاذبه های طبیعت درمانی
۱۷۴. تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع مشارکت در فعالیت های فوق برنامه ورزشی
۱۷۵. رابطه بین شکل و نمای ظاهری اماکن ورزشی با گرایش دانشجویان به فعالیت بدنی در اوقات فراغت
۱۷۶. روند حضور تماشاگران در استادیوم ها و آثار اقتصادی آن در لیگ حرفه ای فوتبال ایران
۱۷۷. تحلیل وضعیت موجود بهسازی اعضاء هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور
۱۷۸. تعیین قابلیت ابعاد شخصیت در پیش بینی رضایت ورزشی و غیبت در ورزشکاران حرفه ای
۱۷۹. تفاوت بین میزان رضایت ورزشی و غیبت در ورزشکاران ورزش های تیمی و انفرادی
۱۸۰. بررسی وضعیت ایمنی و بهداشتی سالن های کشتی شهر تهران
۱۸۱. دانش و مهارت های مورد نیاز برای کارآفرینی ورزشی از دیدگاه کارآفرینان ورزشی دانش آموخته دانشگاهی
۱۸۲. ارتباط بین سرمایهی فکری و بهره وری نیروی انسانی با تاکید بر یادگیری سازمانی در میان کارکنان وزارت ورزش و جوانان
۱۸۳. بررسی تاثیر عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی بر بروز رفتار شهروندی سازمانی
۱۸۴. شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی در ورزش استان سمنان
۱۸۵. تبیین عوامل موثر بر وضعیت مالی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران
۱۸۶. ارتباط آمیخته بازاریابی سبز با رضایتمندی مشتریان در باشگاه های بدنسازی استان تهران
۱۸۷. تعیین ارتباط بین منابع قدرت مربیان با انسجام تیمی و رضایتمندی ورزشکاران زن رشته های گروهی منتخب
۱۸۸. رابطه کمال گرایی وتوفیق طلبی با رفتار شهروندی در کارکنان ادارات تربیت بدنی آموزش وپرورش شهر تهران
۱۸۹. رابطه توانمندسازی کارکنان و تعهد به اجرای تغییرات کارمندان اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی
۱۹۰. تحلیل کیفی بازاریابی کمینی در فوتبال ایران
۱۹۱. بررسی ارتباط کیفیت خدمات با جذب و نگهداری مشتریان اماکن ورزشی شهر تهران
۱۹۲. بررسی الگوی رگرسیونی هوش معنوی و اخلاق کاری معلمان ورزش
۱۹۳. پیش بینی توانمندسازی حرفه ای داوران از طریق هوش هیجان و مولفه های آن: مورد مطالعه داوران بسکتبال کشور
۱۹۴. تاثیر رفتار اخلاقی فروشندگان با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان برندهای ورزشی داخلی
۱۹۵. عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن برر فتار خرید مشتریان محصولات ورزشی
۱۹۶. نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در هویت برند استخرهای شنا شهرستان بیرجند
۱۹۷. بررسی جایگاه متقابل ورزش و تلویزیون بر اساس تحلیل اسناد با تاکید بر توسعه و اولویت بندی مولفه های ورزش
۱۹۸. مسئولیت اجتماعی در صنعت فوتبال: ابعاد و اولویت ها
۱۹۹. مطالعه هوش عاطفی بر عملکرد مدیران ورزشی
۲۰۰. تبیین پارادایم بازاریابی هیجانی در مدیریت ورزش شهروندی
۲۰۱. مولفه های سیاسی، پیش بینی کننده موفقیت کشورها در رویدادهای بین المللی ورزشی
۲۰۲. ارتباط اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی با پاسخگویی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان
۲۰۳. طراحی الگوی بوم شناختی اجتماعی مشارکت مردم در فعالیتهای ورزشی اوقات فراغت
۲۰۴. مدل قابلیت های توانمندسازی نیروی انسانی در رویداد: مورد مطالعه داوطلبان دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی
۲۰۵. شناخت ابعاد موثر بر امنیت گردشگران ورزشی
۲۰۶. الگوی درک رفتار منابع انسانی در سازمان های ورزشی: ادراک تله گذاری سازمانی
۲۰۷. مطالعه تطبیقی سیاست گذاری ورزش همگانی در کشورهای پیشرفته و ایران
۲۰۸. شناسایی قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدهای تربیت بدنی سازمان زندان های کشور
۲۰۹. ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی منتخب جمهوری اسلامی ایران با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
۲۱۰. مقایسه و تحلیل کیفی نقش های اول و مکمل در فیلم های ورزشی ساخت آمریکا و ایران