عمومی | بنیاد ملی نخبگان

مستندسازی دانش، کارگاهی برای توان‌افزایی مستعدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مستندسازی به‌عنوان کلید مدیریت دانش محسوب می‌شود و شامل فرآیند شناسایی، گردآوری و در دسترس قرار دادن سوابق یا اسناد موجود از قبیل مکاتبات، فایل‌های رایانه‌ای، تصاویر و غیره می‌شود که دارای ارزش تاریخ نیز هستند.

نظام مستندسازی تجربیات به‌دنبال استفاده از مضامین و نتایج وقایع و رویدادهای گذشته برای کسب مزیت در فعالیت‌ها و اقدامات آتی است و هدف سازمان‌ها و مدیران از اجرای فرآیند مستندسازی تجربیات را می‌توان آموزش رهیافت صحیح و آتیه‌دار به‌جای استفاده از روش آزمون و خطا و کمک به کاهش هزینه‌های ناشی از انجام دوباره روش‌ها و اقداماتی که نادرستی آن‌ها درگذشته به اثبات رسیده است، دانست.

در همین راستا و به منظور ارتقای سطح توانمندی و مهارت مستعدان، بنیاد نخبگان استان تهران کارگاه مستندسازی دانش را با هدف ارتقای سطح توانمندی مستعدان در فرآیند مستندسازی دانش، دانش‌نویسی موثر و اهمیت و روش‌های آن، ویژه مستعدان همکار در طرح شهید احمدی‌روشن برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه تا ۲۵ تیرماه به سامانه بنیاد نخبگان استان تهران و یا نشانی http://hamandishan.bmn.ir مراجعه کنند.