عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان قائم(عج) مشهد

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اورژانس مرکزی بیمارستان قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد.

به گزارش وب دا، دکتر قاسم جان بابایی ضمن بازدید از بخش های مختلف اورژانس مرکزی بیمارستان قائم(عج) در جریان اقدامات انجام شده و روند خدمات رسانی به بیماران در این مرکز درمانی قرار گرفت.

مدیر بیمارستان قائم(عج) در حاشیه این بازدید در گفتگو با وب دا اظهار کرد: به منظور یاری رساندن به تیم های فعال در مراکز ریفرال کرونا، تیم های پرستاری فعال در بخش های غیر اورژانسی این مرکز برای خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا(ع) اعزام شده اند.

دکتر حسن خدا پرست با بیان اینکه در موج نخست شیوع ویروس کرونا بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در دو بخش اختصاص یافته در این مرکز نیز بستری می شدند خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به تمامی بیماران، در حال حاضر در  این مرکز، بیماران غیر کرونایی بستری و خدمات را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه از تمامی بیماران مراجعه کننده و بستری در این مرکز تست کرونا گرفته می شود تصریح کرد: در صورت مثبت بودن تست بیماران غیر کرونایی، ادامه روند درمان این دسته از بیماران در بیمارستان های مرجع امام رضا(ع) و شریعتی انجام می شود.

بازدید از بیمارستان امام رضا(ع)، بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله برنامه های سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به مشهد مقدس است.