عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بازدید سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون از پردیس

دکتر غریب فاضل‌نیا، سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه رییس پیشین، هیئت‌رییسه و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در پردیس دانشگاه، از کلیه‌ی بناهای در دست ساخت این سایت بازدید نمود.

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فاضل‌نیا در این بازدید خاطر نشان نمود: ظرفیت‌های شهرستان کازرون به گونه‌ای است که می‌تواند به قطب علمی در منطقه تبدیل شود و برای تحقق هرچه بیشتر این مهم، بایستی زیرساخت‌های مناسب آن را نیز فراهم نمود.

وی در این بازدید، پس از دریافت گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها و مشکلات پیش‌روی هر کدام، ضمن تشکر از کلیه‌ی فعالیت‌‌های صورت گرفته توسط تمامی رئوسا و مدیران و سایر مسوولین گذشته و فعلی دانشگاه که پردیس را تا مرحله‌ی فعلی به پیش آورده‌اند، خاطر نشان نمود: مطمئناً در دوره‌های گذشته مسوولین شهرستان و دانشگاه، تلاش‌های متعددی برای احداث این پردیس انجام داده‌اند که بایستی از تمامی آن تلاش‌ها تقدیر نمود.

دکتر فاضل‌نیا همچنین با اشاره به توانمندی‌های مجموعه‌ی مدیریتی شهرستان و سیاست‌گذاری‌های سازنده‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزودند: برای حل مشکلات فعلی پردیس و تسریع در روند اجرای بناها، بایستی بسیاری از ظرفیت‌های متعددی که در سطح شهرستان، استان و کشور وجود دارد را فعال‌تر نماییم و در این راستا امید زیادی به حمایت‌های مردم فهیم و مجموعه مدیریتی شهرستان کازرون و همچنین حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی در سطوحی بالاتر داریم. باتوجه به حسن نیت و تعهدی که در تمامی این بخش‌ها وجود دارد، امیدواریم مشکلات موجود نیز برطرف شوند و روند ساخت بناها تسریع یابند.

گفتنی است، پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی توسعه‌ی دانشگاه‌ها در سطح شهرستان کازرون، با ۷۸ هکتار مساحت، در کیلومتر ۵ جاده کازرون بوشهر قرار دارد و در حال حاضر ساختمان‌هایی از جمله دانشکده علوم پایه، سلف سرویس، خوابگاه ۳۴۰ نفره خیرساز، بازارچه دانشجویی، دانشکده فنی مهندسی و... در این سایت در دست احداث می‌باشند.